“Abduction” er en så gennemført uigennemtænkt omgang vås, at selv titlen ikke giver mening, eftersom ingen nogensinde bliver bortført i løbet af handlingen. Team Jacob-fans vil sikkert være glade, eftersom Lautner både kører på motorcykel, stirrer ud i luften og tager trøjen af adskillige gange. For alle os andre er filmen kun en ren bortførsel af tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Nicki52 12 år siden

Jeg har set den. Der var nogle fede actionsekvenser og lyspunkterne var uden tvivl Sigourney Weaver, Alfred Molina og Michael Nyqvist. Men syntes også den var møg forudsigelig og Michael Nyqvist er en god skurk, men da Taylor Lautner græder, brækker jeg mig. Synes den har fået nok stjerner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 Babo84 12 år siden

Med kun 5% på rottentomatoes, har jeg squ sjældent set en film få så meget hug. Ikke engang Bay. Fy for satan. Det er da fornærmende at bare stå i køen ved billetlugen til denne, og jeg tror ikke engang jeg skal leje den på en grå søndag, hvor man skal være god ved sig selv efter byturen.
Gravatar

#13 Nicki52 12 år siden

#12
Det lyder som om du har set den? :D
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 Babo84 12 år siden

Nicki52 (13) skrev:
#12
Det lyder som om du har set den? :D


Det føles også sådan, når man ser traileren og læser om filmen. Ja, det føles som om man har set den 117 gange før, og ikke bare én gang.
Gravatar

#15 twinfan 12 år siden

så den i mandags, det værste er den slåskamp i toget hvor han får gode råd af sin far ligesom i star wars hvor luke hørte stemmen use the force luke,der var ikke noget action over den film.Det eneste underholdning var da en en pige skreg fordi hovedpersonen smed sin jakke i en kyssescene da grinede alle i biografen. pigen var sød og mindede mig om en sød pige jeg ser for sjældent det kan den få en stjerne for men heller ikke mer...
Gravatar

#16 BN 12 år siden

Lorentzen (8) skrev:
Nej, det er en kompleks allegori på filmkunstens forrådnelse.


Hvordan kan det være dét? Er du ikke én af dem, der plejer at sige, at den slags film IKKE er kunst?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 Kruse 12 år siden

BN (16) skrev:
Hvordan kan det være dét? Er du ikke én af dem, der plejer at sige, at den slags film IKKE er kunst?


Men hvis du havde læst hans indlæg lidt mere grundigt, ville du være klar over at han differentierer imellem filmkunsten(det at lave film) og film som er kunst. Så han siger heller ikke at denne film er kunst.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 BN 12 år siden

Kruse (17) skrev:
BN (16) skrev:
Hvordan kan det være dét? Er du ikke én af dem, der plejer at sige, at den slags film IKKE er kunst?


Men hvis du havde læst hans indlæg lidt mere grundigt, ville du være klar over at han differentierer imellem filmkunsten(det at lave film) og film som er kunst. Så han siger heller ikke at denne film er kunst.


Et link, tak.

Interessant at du har telepatiske evner og således derudfra kan konkludere med så stor sikkerhed, at jeg da ihvertfald ikke har læst hans indlæg grundigt ... Hmmm ...

Hvis nu du på den anden side havde læst mine tanker lidt mere grundigt, ville du være klar over, at det for mig er en tand for underligt, at "det at lave film" er i forrådnelse alene på grund af film som 'Abduction', og mere logisk, at "film som er kunst" er i forrådnelse, altså på vej væk, i risiko for at falme og derefter forsvinde helt ud af filmindustrien. ..... For hvordan "det at lave film" skulle være på vej ud af en industri der ikke bestiller andet end at lave film, det overgår umiddelbart MIN forstand!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 Kruse 12 år siden

BN (18) skrev:
Et link, tak.


Jeg beklager, men jeg kan nu se at jeg tog fejl. Det var ikke Lorentzen/Antlion da nævnte dette, men istedet Fellaheen. Jeg har ind i mellem forvekslet disse to, og jeg beklager at jeg skrev det uden at have tjekket op på det inden. Min fejl :)

Om Lorentzen mener det samme, noget andet eller i det hele taget har udtalt sig herom skal jeg ikke kunne sige.

BN (18) skrev:
at det for mig er en tand for underligt, at "det at lave film" er i forrådnelse alene på grund af film som 'Abduction'


At lave film er jo et håndværk uanset om man kalder det kunst eller ej. Og hvis man bliver ved med at lefle for laveste fællesnævner uden at lægge bedre kræfter i håndværket, så passer det meget godt med udsagnet om at "filmkunsten" er i forrådnelse. I hvert fald i forhold til min forståelse.

BN (18) skrev:
For hvordan "det at lave film" skulle være på vej ud af en industri der ikke bestiller andet end at lave film, det overgår umiddelbart MIN forstand!


Jeg skulle måske have forklaret det tydeligere. Det jeg forstår i udsagnet "filmkunsten er i forrådnelse", er at når man udsender en så elendig film(det går vi i dette eksempel udfra at den er) som "abduction", så er det et tegn på en ligegyldighed med håndværket(det at lave film), da man ikke går op i at hvor godt det er. Jeg opfatter nu også udsagnet som et "overdrivelse fremmer forståelsen", så det skal ikke tages helt bogstaveligt.

Men okay, jeg kan forstå at du har en anden opfattelse af hans indlæg, og jeg vil da heller ikke afvise at min tolkning muligvis er forkert. Jeg beklager at mit oprindelige indlæg var så ligefrem og halv-provokerende, især når jeg nu havde taget fejl af to forskellige brugere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 elwood 12 år siden

Det jo klart den får dårlig anmeldelse, når man ikke sætter en SMS teenager til og se den, men blot sender manden med lejemorder håret, og caffé latte'en ind og se den.

Filmz for satan det en ommer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: