Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.

Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Thomsen 13 år siden

Ja ja, men hvorfor postede du et billede fra julefrokosten? :-P

Jeg håber i det mindste, det foregik til tonerne af "she was so beautiful"?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#32 evermind 13 år siden

#31 Baby, det er de eneste toner, jeg nogensinde laver bukake til! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#33 elwood 13 år siden

[url= you sure...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 Mark Malmstrøm 13 år siden

jeg vil helst have FACEHUGGER udgaven - har hørt at diskene sidder dårligt fast på US udgaven.
Gravatar

#35 Thomsen 13 år siden

#34 - Hvor har du hørt det? Altså, de sidder jo sådan set ikke fast på noget. De ligger i en lomme. Men jeg har nu ikke læst noget om, at de nemt skulle falde ud eller noget.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#36 evermind 13 år siden

#34 Men facehugger-udgaven hugger dig i fjæset (jf. bukake-diskussionen ovenfor), så pas på!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 frankdrebin 13 år siden

#36 Så er det derfor jeg har så ondt i brystet idag.. Shiiiiit!
Gravatar

#38 Batsy 13 år siden

36# Den er sku os så liderlig med de franske tunge kys!!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#39 MOVIE1000 13 år siden

Nogen der ved om denne udklippede scene er med i Alien?? ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 frankdrebin 13 år siden

#39

Det er den ;)

Skriv ny kommentar: