“Batman Forever” blev et stort kommercielt hit, endda langt større end Burtons “Batman vender tilbage”. Mit gensyn med filmen gjorde mig opmærksom på en masse kvaliteter, som jeg ikke før havde tænkt meget over. “Forever” har nemlig sine styrker, såsom gode præstationer, jævnt flot design og et effektivt score. Og som sagt var det den første af filmene, som virkelig prøvede at gå bag om den maskerede hævners motivation. Men filmens kommercielle facade distraherer og irriterer ofte. Lyd og billede er næsten helt i top, og ekstramaterialet er ganske generøst. Batman tilhængere bør alligevel ikke snyde sig selv for denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-jeangrey55 17 år siden

bederer en batman og robin mener den 2 dårligste batman fil fortræker batman begins
Gravatar

#12 filmz-jeangrey55 16 år siden

tredje bedste av for den lorte film nicolson skulle værer grækern og carey skulle værer jokern
Gravatar

#13 Yoda 16 år siden

Ja, Nicholson ville være god i rollen som græker!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 kasper.jen 16 år siden

God film, der er utrolig underholdende. Den har dog ikke samme geniale skumle stemning som Burton's Batman film. Den er til tider en anelse komisk, og Kilmer er lidt for blød i forhold til fx Keaton og Bale. 4½/6 for god underholdning.

Skriv ny kommentar: