De skændes meget i “The Break-up” – rigtig meget endda, og det gør filmen til en noget deprimerende oplevelse. De få humoristiske indslag bidrager mere til forvirringen om hvad det er for en slags film vi sidder og ser, end løsner op for den tåge af stress og tårevædede følelser, der omklamrer hele filmen. Samlet set byder “The Break-Up” på et godt langt skænderi, men spørgsmålet er, om man behøver tage i biografen for det?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 DarkLight 17 år siden

Ja ok. Troede det var henvendt til min kommenater. Jeg tænker også komedie.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 king b 17 år siden

Jeg morede mig nu meget godt. Synes egentlig det var ret befriende med en komedie, der ikke bare leflede for platte jokes, men ofte var dejlig underspillet og hvor man ofte kunne grine af det groteske i situationerne. Ikke et mesterværk på nogen som helst måde, naturligvis, men bittesmå fire stjerner ud af seks.
Gravatar

#13 Winniepooh 17 år siden

Er enig i at filmen bliver solgt som en komedie hvad den egentlig ikke er. Men det er en fin lille film der i den grad fænger. Den har noget ærligt over sig. Jeg erklærer mig enig med Glory.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: