Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 [email protected] 13 år siden

Fordi filmen i virkeligheden er mega grineren. Der må jeg give #2 ret, jeg grinte også til rigtig mange af scenerne i filmen =o) Igen syntes jeg anmelderne i Filmz har tendens til at tage Bogard brillerne på og forsøge at finde noget i en komedie som ikke er der. En komedie skal bare underholde, og det syntes jeg bestemt den formår at gøre!

Jeg vil sige at jeg er fuldstændig uenig i din skildring af Adam Sandlers figur i filmen. Han fremstår da overhovedet ikke forkælet, han lever bare et (hvad jeg vil antage) typisk liv som en Hollywood producer med stort hus og hvad dertil hører. Havde du et hus på 1.000 m2 ville du nok også have en tjener, gartner, kok osv., men Adam Sandler forsøger netop at fra vende sine forkælede unger med at udnytte personalet.

En fuldstændig fejl skudt anmeldelse efter min mening. Jeg ser heller ingen sarkastiske og onde undertoner, som du åbenbart gør. Mange komedier har en joke eller to på bekostning af tykke personer mm. og hvad angår fald på røven humor (her hentyder jeg til scenen hvor de falder i en lort), så syntes jeg faktisk at det stadig er ret originalt og sjovt skruet sammen.

Jeg elsker castet og jeg giver personligt denne film 4 stjerner! Det giver jeg den ud fra genren, og dvs. at den skal ikke sammenlignes med The Godfather og sådanne film, men i stedet holdes op mod The Wedding Crashers, Anchorman, Click og lignende komedier.

Just one mans opinion =o)
Gravatar

#12 Kruse 13 år siden

Jesus Christ....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 filmzkim 13 år siden

#12
Nej nej, bare Søren Ildved :)
Gravatar

#14 wimmie 13 år siden

#12

Amen!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15 Highland Park 13 år siden

Fy for søren...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Highland Park 13 år siden

Skeloboy (9) skrev:
Det er simpelthen et ringe argument(og alt for brugt)
Helt enig. Jeg er spændt på, hvornår folk begynder at bruge det modsatte argument om f.eks. Malicks, Finchers og Aronofskys film:

Nogle gange skal man også bare tage filmen for hvad den er og ikke tro, at alle film der bliver lavet er blottet for budskaber og nyskabende genremæssig fortælleteknik. Jeg synes snart anmeldelserne herinde er blevet alt for negative. Man skal ikke tro, at alle film er en ny Dennis Dugan-film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 OxxY 13 år siden

Jeg tror det eneste der havde overrasket mig var hvis den her film rent faktisk havde fået en positiv andmeldelse. Adam Sandler, Kevin James og Chris Rock er svære nok at holde ud at se på alene. Sammen kan jeg slet ikke forestille mig hvordan oplevelsen kunne være.
Mon ikke de 10 år den har været på bagen har været under rådgivning med det amerikanske militær, så de kunne få noget de kunne vise for krigsfanger der lige akkurat kan snige sig udenom at blive klacificeret som tortur? :)
Gravatar

#18 filmz-Utyske 13 år siden

OxxY (17) skrev:
Mon ikke de 10 år den har været på bagen har været under rådgivning med det amerikanske militær, så de kunne få noget de kunne vise for krigsfanger der lige akkurat kan snige sig udenom at blive klacificeret som tortur? :)

Ingen grund til det, Rob Schneider har indspillet masser af film der kan bruges det til formål. ;)

http://video.google.com/videoplay?docid=-529435253...
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#19 alofwow1912 13 år siden

man skal bare tage filmen for hvad det er, et billigt grin. men det er jo snart en standard at filmz anmelder rakker ned på sådan nogle film, mens lavbudget alternative irakiske film får 6/6 per automatik. det en fed website ellers, men anmelderne giver jeg intet for. jeg har set den, og i min mening er det en ok film, ikke en klassiker, men mindst 3/6 stjerner
Gravatar

#20 Kruse 13 år siden

And they just keep coming....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: