Handlingen i “Droppet af Sarah Marshall” er brygget på gammel suppe, og det er derfor ikke de store overraskelser, man bliver udsat for. Men takket være det velskrevne manuskript med et opfindsomt persongalleri så byder “Droppet af Sarah Marshall” på god underholdning igennem de samtlige 112 minutter, som filmen varer, og er et godt bud på sommerens bedste komedie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-vassago 15 år siden

#10: Det er dælme ikke smart at bruge en titel som "Soning" til en film, der så lige går hen og får masser af medie-opmærksomhed og vinder priser som "Atonement" - hvor begrundelsen er, at det var titlen på den danske bogoversættelse?

Det gør det så ikke bedre, at der på HD-DVD'erne, i de butikker jeg har set dem, står "Atonement" og "Soning" på DVD'erne lige ved siden af - ved de efterhånden selv hvad de vil kalde den :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 filmz-grev_michal 15 år siden

Glæder mig klart mest til at se Russell Brand, han er en genial komiker :D
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

#11 Plus at jeg altid associerer det med et eller andet landsbrugsrelateret
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 filmz-vassago 15 år siden

Jeg tænker på Sonning Musik Galla :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 Truntemus 15 år siden

Har givet den 5, den er bare skæg!!
Gravatar

#16 Crash 15 år siden

Har lige været inde og se den... Det er en rigtig sjov film, giver den 5/6 stjerner :) Dog vil jeg mene, filmens målgruppe er for de unge, da der er scener, som kun unge vil finde sjovt i dag :)

Anyways, de spiller flot skuespil, og det er helt sikkert en film, jeg skal købe i fremtiden.

PS: Kristen Bell er bare.... omg! GUD!!
Gravatar

#17 filmz-grissom 15 år siden

Ok underholdning, godt skuespil fra Jason Segel & Jonah Hill! - Og slap af Kristen Bell er lækker!
Gravatar

#18 Crash 15 år siden

#17. Ja, Jonah Hill spiller sig virkelig ind i rollen, og han har virkelig været talentfuld i de film har han været med i. Vi kan i hvert fald forvente en masse (sjove) gode år med ham :)
Gravatar

#19 gizmomis 15 år siden

Tjahh ok sjov.. men var faktisk lidt skuffet over den..
Og jeg hader også dårligt oversatte titler.. men forstår ikke brokken over Soning.. det er jo korrekt oversat..
Gravatar

#20 filmz-vassago 15 år siden

#19: ja, hvis man slår op i en "nydansk" ordbog fra 1823. Hvor ofte hører du udtrykket brugt? Jeg har nævnt det for et utal af mennesker - og ingen anede hvad det betød.

Det er da en vanvittig idé at vælge en filmtitel som 91,7% af den danske befolkning ikke ved hvad betyder, bruge x antal kroner i et reklamebudget for at udbrede kendskabet til den - især taget i betragtning, at den vinder flere store priser med originaltitlen "Atonement". Jeg har oplevet flere der har spurgt, om den var forbigået i de danske biografet :)

Hvorfor så ikke bruge et ord som forsoning - som vel betyder nøjagtigt det samme, og som ingen er i tvivl om hvad betyder?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: