Glimrende udgivelse over hele linien, en udmærket film der er præsenteret på noget nær optimal vis. Godt gået af den franske instruktør der dog ikke helt formår at gentage succesen fra sit forrige værk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 myggen 18 år siden

Jeg skrev også kun 'tilsyneladende' :) Men de skriver da, at der er 2 disks, og de ting du nævner er vel næpper på en separat disk.

Prøv at sende dem en mail og hør, om bagsiden er forkert, eller om det kun er en 1-disk version.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#12 Corgan 18 år siden


#11:

De ting jeg nævner ville jo netop være på samme disc som filmen. Man kan jo ikke have et kommentarspor liggende alene på en dvd. Og trailers og promo-spots fylder så lidt, at man ofte smider dem på samme disc som filmen.

Jeg tror jeg må en (sikkert dyr) tur igennem Fona 2000 idag.
Gravatar

#13 myggen 18 år siden

Jeg har nu ringet til Dvdoo og snakket med ham der har pakket diskene ud og scannet coveret ind, og han påstår, at det ER en 2-disk udgave, men at der ikke står andet om ekstramateriale, end det der står på bagsiden af coveret, og end ikke SandrewMetronomes egen hjemmeside har nogen oplysninger om ekstramaterialet på den anden disk, men der ER to diske.

Håber det hjælper...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 Corgan 18 år siden


#13:

I see...

Mange tak for hjælpen.
Gravatar

#15 El vez 18 år siden

Jeg tror kun der findes een udgivelse.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 Corgan 18 år siden


#15:

Der findes flere udgivelser filmen... men sikkert kun én dansk udgivelse af denne. ;-)

Jeg har netop købt denne udgave, og selvom bagcoveret ikke antyder det, så indeholder udgivelsen 2 discs.
Gravatar

#17 El vez 18 år siden

Ja ok, det var også det jeg mente ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 filmz-Mizz-freak 17 år siden

Elsker franske film , og denne er ligeså skøn som Amelié , bare meget mere alvorlig .

Audrey Tautou er unden tvivl en af mine favoritter , hun spiller fantastisk godt , samme gør den mandelig hovedrolle , hvis navn jeg ikk kender .

værd at se .

Skriv ny kommentar: