Filmens dialog, der primært forlader sig på kvikke bemærkninger, har enkelte jackpots, men for det meste ret kluntede komiske leveringer. Dette skyldes til dels manuskriptets forhippethed på at være sjov, koste hvad det vil – hvilket som regel koster mere, end filmen kan bære. Derudover virker skuespillerne ikke veloplagte, og deres manglende entusiasme får de forcerede one-liners til at falde til jorden. “Et sikkert hit” forlader sig udelukkende på det sikre, og bliver derved også uendelig forglemmelig og kun sporadisk morsom.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chuck 17 år siden

#10 Sikkert fordi de oftest også er de mest simple. IRRITERENDE!!!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#12 Lard Hanson 17 år siden

Jeg syntes, den var fed. Men jeg er også vild med Hugh Grant.
Gravatar

#13 thomas040 17 år siden

Det var faktisk fordi jeg var til premieren på den, og der var fri bar... Og den slags kan jeg ikke tåle... ;)
Failure is a zero out.
Gravatar

#14 Bony 17 år siden

Hvis jeg nogensinde skulle se denne film skulle jeg nok også have en lille pind i øret først. Ellers tror jeg det ville blive ulideligt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#15 m 17 år siden

tjo filmen var da ok, men puuha altså jeg drømte om hugh grants hofte vrik i flere nætter bagefter, uf
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#16 filmz-d4||3 17 år siden

Jeg hader Hugh Grant og håber aldrig at se en film med ham igen. hehe.
Kan slet ik snuppe den stemme manden render rundt med
Gravatar

#17 Sverkel 17 år siden

Rigtig god film :) Jeg er meget uenig med anmelder :D Det er ikke en film man bare lige glemmer...Eller jeg gør ihvertfald ikke ;)

Er ikke den store fan af Hugh Grant, men han gør et rigtig godt stykke arbejde i denne film sammen med Drew og så er musikken bare i top :D
Gravatar

#18 filmz-chess 17 år siden

den her film er sådan jeg hader allerede inden jeg har set
I'm retired, I invented dice as child. What do you do?
Gravatar

#19 filmz-Daniel_Logan 17 år siden

nice
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: