Hvis filmens svage punkt er persongalleriet og det idiotiske plot, så kompenserer den med de højspændte biljagter og et tempo, der sjældent slipper speederen i mere end et kort øjeblik ad gangen. Ethvert miljøhensyn må vige, efterhånden som der udsendes nok CO2 til at kuldsejle et hvilket som helst ozonlag. Det er alt sammen kulørt, fjollet og ikke desto mindre temmelig underholdende. Kun klimakset, hvor bilerne drøner gennem en underjordisk tunnel, falder noget til jorden, eftersom man mister overblikket og dermed også interessen for begivenhederne. Som et hurtig glemt stykke samlebåndsunderholdning er “Fast and Furious” alligevel hæderlig, men man ville blot ønske, at en film, der trods alt har så mange underholdende stunder, også havde noget lidt mere imponerende under motorhjelmen end blot høj larm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Spanner 15 år siden

Men du synes at det var helt okay at Shane Black havde hovedrollen i Tokyo Drift, der iøvrigt intet havde med de andre film at gøre?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 The Flash 15 år siden

Hvis Paul Walker skal være med i Fast and Furious skal han os være hovedperson, og det fungerede overhovedet ikke uden han var det den her gang
Gravatar

#13 filmz-bigemaster666 15 år siden

syndes detr hvar okay har dog ikke set de 3 første. 4 stjerner herfra
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#14 cans 15 år siden

#11 Shane Black er ham der den glimrende manuskriptforfatter, tror ikke han med i Tokyo Drift ;-)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#15 Wangsgaard 15 år siden

#9 jeg svarede 2 den første og den nye film:)

Filmen var til min overaskelse okay, og var ikke ved at forlade biffen som jeg troede.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16 kasper0204 15 år siden

#15 Svaret ér jo forkert... Det var blot for at se, om Filmz trak lod blandt fejl-svaret eller det egentlige rigtige svar (3) som jeg selv svarede... Nu fandt jeg så ud af, hvorfor jeg ikke vandt haha ;o)
Gravatar

#17 The Flash 14 år siden

#14 Han hedder Lucas Black
Gravatar

#18 Bony 14 år siden

#16 - Fesent! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: