“Final Destination 3” er et tydeligt eksempel på, at det nok vil være klogest at stoppe mens legen stadig er god. Således har den tredje film i rækken tydeligvis malket sit koncept for originalitet, kreativitet og almen underholdning i sin bredeste form. Dialogerne er kunstige, skuespillet horribelt og handlingen flad og ensformig. Det er umådeligt svært at finde bare den mindste undskyldning for at spilde sin tid med dette makværk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 pulse83 17 år siden

Meget enig med anmeldelsen. Et af filmens mange problemer var at der ikke var en eneste sympatisk person med i filmen. Samtlige personer i filmen fortjente at dø. Dårlig, dårlig film. Ligesom resten af serien. 1/6.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#12 filmz-tom welling 17 år siden

*10
Den eneste der fremstår som en tåbe er den der begynder at fornærme den anden. Man skal ikke argumentere for sin mening hvis ikke man har lyst. Det må den anden respektere, hvis ikke personen kan det, er det ham som fremstår som en tåbe.
Gravatar

#13 Bohemian 17 år siden

Den bedste Final Destination er efter min mening 2'eren den er vild.

Min Imdb Score:

Final Destination : 7/10

Final Destination 2: 9/10

Final Destination 3: 6/10
Free in serenity.
Gravatar

#14 duuk74 17 år siden

#12 Hvorfor kommer du så overhovedet her? Hvis du ikke er interesseret i at uddybe eller begrunde noget som helst, er der da ingen der kan tage dig seriøst.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#15 filmz-tom welling 17 år siden

*12

Hvorfor jeg kommer her? Jeg siger min mening. Det har alle da lov til. Behøver da ikke argumenter for alt hele tiden. Og hvis folk ikke tager mig seriøst, er det deres problem. Jeg er fuldstændig ligeglad. Kommer her for min egen skyld.
Gravatar

#16 HonoDelLoce 17 år siden

#15 men hvis du kommer her for din egen skyld, hva så med at blande resten af forum'et udenom og udelade kommentarer som "dårlig anmeldelse" uden at komme med et eneste kritik-punkt?

Jeg kunne forklare min 10årige lillebror, at man ikke skal råbe idiot efter en anden person, uden at have et godt argument klar.. Og dit eneste argument er, at du godt kunne lide filmen? Og du ser så ikke fornuften i, at det ikke er ensbetydende med, at anmeldelsen er dårlig, blot at i har en anden opfattelse af filmen, måske baseret på forskellige forventninger?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 filmz-tom welling 17 år siden

*15

Men hvorfor skulle jeg dog komme med et kritikpunkt? Jeg ser ingen grund til at forklare mig yderligere. Jeg ser da massevis af post der er skrevet på samme måde. Det er langtfra alle der argumentere hele tiden. Hvis jeg synes det er en dårlig anmeldelse, så synes jeg det. Det er min mening og jeg behøver ikke stilles til ansvar overfor den.
Gravatar

#18 duuk74 17 år siden

#16 honodelloce: Lad det ligge :)
Livet er sgu for kort til at at "diskutere" med hans slags. Jeg har oprettet et forslag her:
http://www.filmz.dk/forum/item/21783/#1
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#19 filmz-Narniabæver 17 år siden

Final Destination : 7/10

Final Destination 2: 7/10

Final Destination 3: 8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#20 filmz-tom welling 17 år siden

*18
Hvorfor? Det er da dig der har startet dette her. Du begyndte med at nedgøre og svine mig til. Du er da for lav. Den eneste der fremstår som en tåbe nu, er dig.

Skriv ny kommentar: