Handling suppleres med en voice-over, som man ærlig talt helst havde været fri for, eftersom den blot gentager det, vil allerede ser ske (er den mon blevet tilføjet af studiet, der frygtede, at filmen var for indviklet?), men heldigvis bliver den gradvist mindre anvendt, efterhånden som historien skrider frem. Samtidig kunne man godt have ønsket, at vores chauffør var en smule mindre ovenpå gennem filmen – i “Payback” virkede situationen langt mere usikker – men ikke desto mindre er “Get the Gringo” en svært underholdende old school-oplevelse. Selv den største Gibson-hader vil nok finde det svært ikke at blive revet lidt med, når først granater og øretæver flyver gennem luften. For de af os med en svaghed for hans gnavne udtryk, er det nærmest umuligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Mel Gibson er ikke et film. Han er heller ikke en film, for den sags skyld.

Hvordan kan du sætte en film i top 10, når du er enig i en anmeldelse, der giver den 4:6 stjerner? Alle film på ens top 10 har vel 6:6 stjerner, hvis man har set en bred vifte af film.
Doctor Last Warning
Gravatar

#12 Yellow-TV 11 år siden

#11. Jeg vil heller ikke give den 4/6, jeg vil give den 6/6, det må have været en fejl. Og jeg har heller ikke skrevet at Mel Gibson er en film. Jeg hentydet til filmen, det er jo derfor jeg skrev en punktum og så skrev jeg at det undrer mig at jeg ikke har den i mit liste.
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

"Mel Gibson i rollen som den navnløse i filmen Get the Gringo er et underholdende film"

= Mel G er en film
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Yellow-TV 11 år siden

Doom hør. Jeg er den eneste der giver dig tid, du er jo en troll og vil bare sig farvel du er hermed ignoret af mig.
Gravatar

#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Tak. Men hov, det var vist min replik!
Doctor Last Warning
Gravatar

#16 Alex- 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (13) skrev:
"Mel Gibson i rollen som den navnløse i filmen Get the Gringo er et underholdende film"

= Mel G er en film


Er der virkelig nogen grund til at påpeje en sådan fejl, bare på grund af et manglene komma...? Du forstod vel hvad han mente, hvad er så problemet.

Yellow-TV (14) skrev:
Doom hør. Jeg er den eneste der giver dig tid, du er jo en troll og vil bare sig farvel du er hermed ignoret af mig.


At rette er ikke at være en troll, bare unødig posting.


On-topic, havde slet ikke hørt om Get The Gringo før jeg læste denne anmeldelse, men eftersom den sammenlignes med Payback lyder den da til at være værd at se. Payback var en glimrende film, som jeg egentlig tænkte en del på da jeg så Sin City første gang. :)
Gravatar

#17 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

AlexMilo (16) skrev:
lyder den da til at være værd at se.


Enig, jeg må også få den set.
Doctor Last Warning
Gravatar

#18 Yellow-TV 11 år siden

AlexMilo (16) skrev:
At rette er ikke at være en troll, bare unødig posting.


Hvis du læser hans indlæg fra andre tråde er han en troll. Fx. "Gode filmz øjeblikke" har han indsendt en indlæg, som er blevet slettet af admin. Jeg ved godt nok ikke hvad han skrev, men jeg gætter på trolling. Det jo heller ikke det eneste i en anden tråd blev han ved med at indsende irriterende indlæg som "Haz Du Homme" eller "Søde"... Derfor er han en troll.
Gravatar

#19 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg beklager, Yellow-TV. Du får hermed en undskyldning!
Doctor Last Warning
Gravatar

#20 Yellow-TV 11 år siden

Behøver du at skrive samme indlæg i forskellige tråde?

Skriv ny kommentar: