Så hvem vil jeg ringe efter? Jeg erstatter 1984 med 2016 i telefonbogen. Flere jokes og mere grønt slim. Og så er våben-arsenalet opgraderet med granater og en fræser, når de klamme genfærd skal klaskes. Uden nostalgi-glas i brillerne så er McCarthy, Wiig, Jones og McKinnon de bedste spøgelsesjægere, jeg har set. Deres fornavn er i den og mange andre sammenhænge ligegyldigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Tegningen 7 år siden

Fuuuuuck der mistede jeg lige alt respekt for Morten Vejlgaard Just som anmelder.
Jeg er færdig med at læse hans anmelders!
Gravatar

#12 Therewillbeblod 7 år siden

Tegningen (11) skrev:
Fuuuuuck der mistede jeg lige alt respekt for Morten Vejlgaard Just som anmelder.
Jeg er færdig med at læse hans anmelders!


Hørt! Han må jo ha' fået procenter af biograf-Danmark eller noget! :) De fleste udenlandske anmeldere ligger på ca. 2/3 ud af 6. Men en ting er hvor mange stjerner Just giver denne - jeg syntes han er overdrevent ukritisk.

Givet, den skal da have en chance...men har han èn negativ sætning i denne anmeldelse?
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#13 Gorman 7 år siden

Mortens anmeldelse er overraskende positiv - men vi skal da trods alt se filmen før vi selv kan bedømme den og derefter dømme anmeldelsen ude..... andet er ikke seriøst.
Mener dog også klart at de originale film holder hele vejen hjem inden for sin egen genre. De er jo evergreens.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#14 Silver666 7 år siden

Er det 1 April idag?
Endnu en anmeldelse fra Filmz som går over i historien som total håbløs.
Og minder mig om hvorfor jeg meget sjælden er enig med anmelderne her på siden.
Gravatar

#15 ThomasKragh 7 år siden

Jeg brækker mig over den leflen overfor feminismen.. brugen af HEN...
Gravatar

#16 Adagio 7 år siden

Er overrasket over at filmen har fået så gode anmeldelser. Nu har jeg (som de fleste her) kun set trailer til filmen, og det vækkede på ingen måde min interesse
Jeg kommer nok til at se den når den dukker op på Viaplay eller Netflix og håber på at jeg bliver positivt overrasket

Det som p.t. er mest interessant for mig er cameo rollerne. Umiddelbart kender jeg ingen af de skuespillere der leger spøgelsesjæger, så har ingen forventninger til deres præsentationer

Er det her egentligt ment som et reboot, hvor de ignorerer alt hvad der skete i de første film, eller er det en fortsættelse? Siden de ikke kalder den Ghostbuster 3 tror jeg desværre at det er et reboot
Gravatar

#17 Therewillbeblod 7 år siden

Anmelderne er bare bange for at falde i "Ohh you hate woman!??" Fælden. Jesus Christ!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#18 Pistolprinsen 7 år siden

Har vi set den samme film, anmelder?!?
Den var forudsigelig, stereotyp og klichefyldt, så det var tåkrummende - på trods af opgraderede våben..
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#19 Driver 7 år siden

“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#20 nwinther 7 år siden

Er det et troll-review?

Jeg er ikke selv nogen stor fan af de gamle ghostbusters, og forstår ikke, at det pludseligt er blevet en generationsdefinerende franchise.
Men kommer der virkelig 4 stjerner ud af at rehashe en mellem-god komedie fra 80'erne med CGI og product-placement?
Jeg vil mene at den gamle skal have props for originalitet.

At anmelder siger "hen", hylder at det er en "dum sekretær" og at han nægter at sige skuespillernes fornavne (og dermed "afsløre" deres køn), virker overenormt feministisk - og derfor troll.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman

Skriv ny kommentar: