Eftersom ingen bliver ældre, er filmen proppet med unge attraktive skuespillere i alle roller, hvilket giver den en ret interessant anderledes fremtoning og mulighed for at lege med vores forventninger. Justin Timberlake udgør en hæderlig om end lidt vag hovedperson, og i stedet stjæler Cillian Murphy vores opmærksomhed som regelret efterforsker, mens “Mad Men”s Vincent Kartheiser som rigmand lægger nye facetter til et sprudlende talent.

Lidt trist er det dog, at filmens mest interessante figur – den livstrætte Henry Hamiliton – levnes så lidt plads. “In Time” ser ganske formidabel ud, hvilket utvivlsomt skyldes Coen-brødrenes fortrukne fotograf Roger Deakins’ enorme talent, og selvom hele filmen ikke kan holde den første times høje standard, så er den dog en glimrende og ganske fascinerende beretning. Tid er ganske vist hård valuta, men “In Time” er bestemt værd at ofre to timer på.

Se også: Filmz TV: Bag om Justin Timberlake-thrilleren “In Time”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kruse 12 år siden

#10: Jeg læser det nu mere som skiftet i historien. Og bare fordi at action indtræffer betyder det ikke at usandsynligheder automatisk indtræffer. Og igen tror jeg at Benway hentyder til drejninger i historien som er svære at sluge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 doom WAD 12 år siden

Hvordan kaan dette makværk få 4 stjerner? 1 herfra - en spand lort!!!

Bonnie & Clyde møder The Island møder Paul WS Anderson.
Gravatar

#13 LQmmel 12 år siden

Er fuldstændig enig med #12 - jeg er nærmest chokeret over at den har fået 4 stjerner fra Benway, hvilket rent faktisk var den eneste grund til jeg lod mig overtale til at tage med en ven ind og se den :o Jeg kunne ikke lade være med at sidde og ryste på hovedet inde i salen, simpelthen fordi det var for pinlig en oplevelse.
Gravatar

#14 doom WAD 12 år siden

Særligt den sidste halvdel var slem. Det var fuldstændigt malplaceret, at det pludselig bliver en Bonnie & Clyde. Et twist kan være fedt, hvis det er... fedt. Som i From Dusk Till Dawn. Men her var det bare noget tåkrummende lort.

Skriv ny kommentar: