Nu til dags følger de fleste superheltefilm den samme skabelon til punkt og prikke, men “Kick-Ass” planter en gevaldig saltvandsindsprøjtning i genrens bagdel og trykker kanylen i bund med aplomb. Det er en af de mest underholdende og alternative actionfilm i årevis. Diskens transfer skuffer en smule, men lydsporet er et af årets bedste, og flere timers blændende ekstramateriale medfølger. Udgivelsen sparker næsten lige så meget røv som filmen, så derfor kan denne Blu-ray kun betegnes som et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Bony 13 år siden

Jo, du har helt ret MOVIE1000. Jeg har lige set klippet igen og
det er gangsterbossen der læser det i avisen, hvor han nævner, at han var en gøgler på vej til en børnefødselsdag. Det står også i artiklen i avisen, hvis man lige hurtigt læser de første par linier. De siger dog intet om det i fjernsynet. Det klip jeg troede at det var i, er hvor Red Mist søger kontakt til andre superhelte i byen og ikke noget med drabet på Kick-Ass gøgleren. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#42 Muldgraver 13 år siden

Ok, tak folkens.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43 mar16 13 år siden

6/6 er meget højt.
men det jo hans mening, så selvfølgelig..
personligt så kunne jeg godt lide den første halvdel af filmen, fordi der handler den nemlig om det at prøve sig som superhelt og den del har en realistisk tone som man ikke har prøvet før. men så dukker der en 12-årig pige op og dræber til højre og venstre og så blev jeg forvirret.
var ideen ikke at være realistisk? jeg troede det var meningen, eftersom jeg fandt filmens skurk så brutal og skånsesløs som en rigtig kingpin. så jeg har blandede følelser til den her, fordi jeg følte den startede ud som noget originalt, men egentlig blev til noget man har set før- og så alligevel ikke. jeg mener, det ik hver dag man ser en pige skære folk i stykker..

en logisk forklaring på at filmen pludselig gik imod sig selv kunne have været at den var tro til tegneserien, eller at Tarantino arkiverede som instruktør midt i det heleXD
Gravatar

#44 filmz-Utyske 13 år siden

#43 -

Den er såmænd blot tro mod tegneserien.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#45 mar16 13 år siden

44#
en tegneserie som nok sikkert er så ny at størstedelen af befolkningen aldrig har hørt om den. faktisk fik jeg indtrykket af at filmen forsøgte at reklamere for den. Nicolas Cage's måde at fortælle sin fortid på og tegneserie-butikken med i filmen.
og udover det så fuldte Iron Man vist heller ikke sit oprindelige forlag specielt meget, men den klarede sig dog stadig rigtig godt. der er så få tegneserielæsere i forhold til filmelsker idag at man sagtens kan ændre historierne lidt uden de store bekymringer.
Gravatar

#46 Ericmase 11 år siden

Batsy (5) skrev:
Det sjældnet jeg er enig med Johan


Jeg er dog (næsten) ALTID enig med Johan! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#47 The Insider 11 år siden

By i Frankrig!
War. War never changes.
Gravatar

#48 Batsy 11 år siden

Har dog været enig med Johan seneste anmeldelser her i år :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#49 Ericmase 11 år siden

The Insider (47) skrev:
By i Frankrig!


Whaa???
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#50 The Insider 11 år siden

War. War never changes.

Skriv ny kommentar: