Filmen har som bekendt allerede været lidt af et hit på internettet takket være det famøse billede af Casper Christensens lem, og det kan man roligt tage som et forvarsel på, hvad der også kommer til at blive blottet i denne film. De grove løjer er ikke af de mest subtile slags, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg klukkede lystigt med, mens de ukomfortable situationer hobede sig op på lærredet. Det er næppe en film, jeg nogensinde får lyst til at se igen – man kan trods alt kun chokeres én gang af den samme begivenhed – men mens pinagtighederne står på, kan man anspændt grine med og være taknemmelig for, at klovnen for en stund er en anden end ham i spejlet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MOVIE1000 13 år siden

Igår mødte jeg en der har downloadet Klvon: The movie, og hans kommentar var "Den var over grinern", men dog ikke grinern nok til at han gad at betale for at se den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 Nicki52 13 år siden

MOVIE1000 (21) skrev:
Igår mødte jeg en der har downloadet Klvon: The movie, og hans kommentar var "Den var over grinern", men dog ikke grinern nok til at han gad at betale for at se den.

Han vidste jo ikke hvor god den var, før han havde set den. Jeg skal købe den når den kommer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#23 Kruse 13 år siden

Suk...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 BN 13 år siden

Nicki52 (22) skrev:
Han vidste jo ikke hvor god den var, før han havde set den.


Nå, er det så også i orden at stjæle mad fra en restaurant, indtil man har fundet ud af, om de laver god mad der?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 Nicki52 13 år siden

BN (24) skrev:
Nå, er det så også i orden at stjæle mad fra en restaurant, indtil man har fundet ud af, om de laver god mad der?

Nej, men jeg siger bare det der var helt klart.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#26 Justin 12 år siden

BN (24) skrev:
Nå, er det så også i orden at stjæle mad fra en restaurant, indtil man har fundet ud af, om de laver god mad der?


Når man stjæler et tomat fra en restaurrent så har restaurenten en tomat mindre
Når man henter en film på netter der ikke pludselig nogen der har en DVD skive mindre


Gravatar

#27 wimmie 12 år siden

Justin (26) skrev:
Når man stjæler et tomat fra en restaurrent så har restaurenten en tomat mindre
Når man henter en film på netter der ikke pludselig nogen der har en DVD skive mindre


Lol! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#28 BN 12 år siden

Justin (26) skrev:
Når man stjæler et tomat fra en restaurrent så har restaurenten en tomat mindre
Når man henter en film på netter der ikke pludselig nogen der har en DVD skive mindre


Og stillet overfor et sådant argument kan man jo kun bøje sig ... krumme sig sammen og give frit løb for [indsæt selv ordet].
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 Bruce 12 år siden

Justin (26) skrev:
Når man stjæler et tomat fra en restaurrent så har restaurenten en tomat mindre
Når man henter en film på netter der ikke pludselig nogen der har en DVD skive mindre


Flot flot argumentation Justin! Og fordi vi mennesker pludselig stilles overfor denne mulighed for at foretage denne digitale og enkle handling, så er den pludselig på magisk vis retfærdiggjort. Mennesket er en sær størrelse og nogle er så igen, mærkværdigt indrettet.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: