Hvorom alting er, så er plottet “Magic Mike” også noget konventionelt – vi har hørt historien før, blot fortalt i andre miljøer. Her er ingen overvældende overraskelser, men til gengæld flere konflikter og dialoger, man før har set og hørt. Det er selve miljøskildringen, der her scorer ekstra point. Soderbergh inviterer os selvsikkert ind i en verden, vi måske ikke vidste, at vi ønskede indsigt i, men som viser sig at være en fascinerende heksekedel af hårdt arbejde og erotik. Hvis det ikke havde været for indblikket i den verden, ville “Magic Mike” formentlig have været en film som enhver anden i samme genre. Men sommetider er det de ting, man ikke vidste, man var interesseret i, der viser sig at være det mest fascinerende i en film. Og hvem ville have vidst, at noget så dødssygt som mandestrip ville gøre en film decideret bedre? Det ville Steven Soderbergh og Channing Tatum selvfølgelig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Highland Park 11 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
#2 Jeg synes et penishungrende analfabet med gigantiske hugtænder skulle have anmeldt denne....
Vær så artig.

Billede 3: How about a singadong?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 11 år siden

#11 Hahahaha, det er så forkert på alle måder =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Highland Park 11 år siden

#12: Hey, manden kan da ikke gøre for, at han har en Magic Mike, og at Palin aldrig går af vejen for en mikrofonprøve!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

Swoosh! Du er skarp som den skarpeste kniv i skuffen! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

Men er han også skæv og vind af fuld?
War. War never changes.
Gravatar

#16 JannikAnd 11 år siden

Og er han Casper Boe, monstro?
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

Så har jeg set den, og jeg er ret enig i hvert et ord i denne anmeldelse. Tatum spiller overraskende nok glimrende, og filmen er ret så underholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: