Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Donnermanden 20 år siden

#23 2 forskellige SONY dvd'er, en playstation 2, og computeren jeg sidder her og skriver på. Derudover prøvede de 2 af kopierne på deres egen afspiller i Videoland.
Den sidste kopi prøvede jeg at købe i TP Musik, og deres afspiller gad heller ikke i kapitel 9. Så vi er rent faktisk oppe på 6 dvdafspillere der ikke kunne køre snottet.

Jeg overvejede også om min afspiller var slidt, men når det er så mange maskiner der ikke kunne afspille den...? Alle mine andre film kører perfekt, det er kun POTC der ikke funker.
___________________________________________________________
"I hate everyone". (Chimaira anno 2003)
Gravatar

#32 The Insider 20 år siden

#25, Anders (Hasselguff) har egentlig sagt det meste af, hvad jeg ville sige. Sammenligningen mellem filmen og min tur til Disneyland fungerer som en parallel. Hovedgrunden til, at netop Disneyland bliver brugt i sammenligningen er, at Pirates of the Caribbean jo er baseret på en forlystelse i Disneyland.
War. War never changes.
Gravatar

#33 DarkLight 20 år siden

Hvad er grunden til at den samme anmelder anmelder både bio og dvd udgaven ?

Jeg vil i den forbindelse godt foreslå en udbygning af funktionalitet:

Alle andre anmeldere kan give en anmeldt film karakter (ala geekculture.dk) og evt en kort kommentar.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#34 The Insider 20 år siden

Hvad er grunden til at den samme anmelder anmelder både bio og dvd udgaven ?

Det er to forskellige anmeldere der har anmeldt de to forskellige udgaver.
War. War never changes.
Gravatar

#35 DarkLight 20 år siden

Ja fair nok. Havde nok bidt lidt for meget fast i #2's bemærkning og blindt henledt af han nok også anmeldte bio-versionen. Sorry.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#36 filmz-Krillo 20 år siden

Okay.. der fik jeg på tæven.. Men jeg vil, som jeg også gør i mine forklaringer, vise hvad jeg ser, hvad det for mig til at føle, og tilkendegive hvad jeg fortolker det til at være, IKKE nødvendigvis hvordan verden er.

ØHhh Fried syntes jeg heller ikke er god... Men jeg kan identificere ham derefter hans holdninger, derfor kan jeg forholde mig til hvilken form for anmeldelse han konstruere, thi han har en anmelder identitet, ikraft af hans "dumme ansigt".

El Vez Det var ikke en kritik af anmeldermetoden eller af siden, det var et forslag til hvordan den kunne eventuelt forbedres, efter min mening

Giver det mening?
Gravatar

#37 El vez 20 år siden

#36 Tja, jeg synes nu ord er nok til at identificere en anmelder, men nu ved du ihvertfald hvor du kan finde The Insiders dumme ansigt ;p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 filmz-Krillo 20 år siden

NU har jeg læst biograf anmeldelsen af filmen, jeg kan se der er en del lighedspunkter mellem svarene der er der og dem der er i den her tråd...

Jeg syntes jeg fik en del på tæven over de samme ting der kom frem i bio-anmeldelsen, måske skulle admin.erne lade vær med at gå i forsvarsposition ved hvad de måske anser for et angreb og reelt lytter til der bliver skrevet, måske tager det til sig?
Gravatar

#39 DarkLight 20 år siden

Jeg vil i den forbindelse godt foreslå en udbygning af funktionalitet:

Alle andre anmeldere kan give en anmeldt film karakter (ala geekculture.dk) og evt en kort kommentar.


Er jeg den eneste der synes dette ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 nakalay 20 år siden

#39 Nej, jeg synes, da også det lyder som en ganske god idé :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: