“Rambo” er et overflødigt gensyn med et filmisk ikon, der virker mere ude af trit med tiden end nogensinde før. Sylvester Stallone har skruet en velpoleret, velspillet og til tider underholdende actionfilm sammen for relativt få penge. Men han formår aldrig at overbevise os om, at der var god grund til at genoplive karakteren. Dvd-udgivelsen skuffer endnu mere. Selvom “Rambo” ser ganske godt ud og lyder endnu bedre, så indeholder skiven intet udover filmen og et par ligegyldige trailers. De fleste fans vil formentlig opsøge en udenlandsk dvd-udgivelse af filmen, mens andre nysgerrige sjæle sagtens kan nøjes med at leje “Rambo”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ash 15 år siden

Store muskler, store våben, store bomber, verdenshad, vold, masser af vold og masser af blod... Havde der været patter, så kunne den ikke være bedre!

5/6
Gravatar

#12 Lethal Injection 15 år siden

#11 Det var der da også:P

I 2 sekunder måske, men de var der
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#13 Killkaj 15 år siden

Så den her i forgårs, og jeg må sige at det er lidt blandet:b

Det er fuldstændig ligegyldig så længe der ik sker noget, men heldigvis sker der noget meget af tiden :D

4½/6
Gravatar

#14 Kruspe 15 år siden

Historien er der ikke meget hold i. Men det skal der vel heller ikke. Til gengæld var effekterne og billederne ekstremt flotte! Jeg synes virkelig, den viser det ypperste, man kan lave her i 2008. Jeg var i hvert fald underholdt...

Og så var lyden i Biocity i Århus' fantastiske Bio 1 simpelthen forrygende! Ved ikke, om de havde skruet ekstra op eller hvad, men den var øredøvende på den gode måde! Man var ved at flå hovedet af... Lækkert.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#15 nygaardpetersen 15 år siden

Er fuldstændig enig med anmelderen
Gravatar

#16 icetea 15 år siden

#6 Nice nok æske da :D

#7 Dvs. at du næsten er enig med anmelderen, da du også har givet 3/6 for selve filmen :), dine 2 sidste stjerner er jo bare "fordi Rambo er tilbage igen" :)
Gravatar

#17 MOVIE1000 15 år siden

#16 der tar du fejl Stallone har stadig samme holdning som den gang og det inponerer mig det er ikke fordi man ser ham men hvordan han opfører sig i al den tid vi ikke har set ham er han blevet til en gammel ligeglad mand men glæder mig tiil Rambo V måske ser vi hans far
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Silver666 15 år siden

Bedste action film jeg har set i år.
Rambo senior sparker stadig røv!
5/6 herfra
Gravatar

#19 filmz-Bruce 15 år siden

Enig med Insider. Jeg var godt underholdt foerste gang, men den faldt fra hinanden ved 2. gennemsyn, hvor kun actionsekvenserne var et gensyn vaerd. Resten var ufatteligt klichepraeget graensende til 80'er kitch karikatur og man var naermest flad af grin over de amatoeragtige lejesoldater, der virkede som daarlige imiteringer af besaetningerne fra Aliens og Predator via deres evendelige kvaerulanteri. Rambo burde have fistet hele bundtet, smidt dem overbord og ryddet bulen selv.

Film 3/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 BN 15 år siden

#17 - MOVIE1000:

Pyha, jeg får helt sved på panden af at læse dit indlæg!! Og der er mindst tre af dine sætninger jeg ikke forstår. Bruger du aldrig tegnsætning? :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: