Hvis man som denne anmelder havde høje forventninger til filmen, primært grundet Nakata bag kameraet, vil man blive slemt skuffet. I modsætning til filmens kvalitet er den tekniske præsentation på dvd dog over middel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-thomas _h 18 år siden

haha ja. Kæft en skodfilm. Kunne egentligt godt lide 1'ern. Men det her var sgu noget bras - og ja de rensdyr var ENDNU mere latterlige end ulvene i The Day After Tommorow :S
Gravatar

#12 Slettet Bruger [950185464] 18 år siden

WORD! Klart en af de dårligste "gysere" jeg har set... Kan heller ikke klare den sene hvor den lille oige lejer "lille-peter-edderkop" på brøndens kant...

En film der bør undgås...
Gravatar

#13 pulse83 18 år siden

Da jeg så den første gang, syntes jeg den var lige under middelmådig. Men her ved et gensyn, syntes jeg faktisk at den er ganske god. Men den mening virker det åbenbart som om at jeg meget alene med. :/ 4/6

Desuden syntes jeg at billedet er noget bedre end 4/6. I mine øjne er det superskarpt og roligt, og at hudfarverne er unaturlige er jo ikke noget nyt. Det hører filmen til. Naturlige hudfarver ville simpelthen ikke passe ind i det grå/grønlige miljø som Ring filmene bevæger sig i. 5/6 herfra.

Og lyden. God bas, masser af surround og klar tale. Men ja, der mangler nogle panoreringer. 5/6.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#14 kasper0204 18 år siden

#13 Jeg kunne ikke være mere enig med dig ;) Så er vi to :D

Jeg synes filmen holdte den blå og iskolde farve ret godt... Også synes jeg også selve filmen var ret god ;) På en eller anden måde var den "smuk" hehe ;) Men det er nok fordi filmen er ret god til at lege med mine psyche...
Gravatar

#15 kasper0204 18 år siden

# 12 - Hmmm? Hva snakker du om?
Gravatar

#16 squee 18 år siden

Af ren og skær kedsomhed gik jeg ind og så filmen - gik efter en time tror jeg. Hold kæft den var elendig! Har da aldrig nogensinde oplevet noget lignene - hvordan kan en fornuftig skuespiller som Naomi Watts nogensinde gå med til det?
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#17 kasper0204 18 år siden

#16 (Lyder som om du var i biffen) Og jeg fatter ikke folk der kan forlade en biograf :O Man har givet penge for en billet og ja... Man kan da lige så godt se filmen er færdig ;)
Gravatar

#18 vapor 18 år siden

Jeg gik engang fra Hard Rain. Den var så forudsigelig og kedelig.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [950185464] 18 år siden

#15: Der hvor pigen og Rachel klatrer op ad brønden... Og pigen klatrer i "hurtig-slowmotion" Eller hvad ma nu skal kalde det... Synes det ser ligeså latterligt ud som rensdyrerne:o)

Synes faktisk filmen er mere sjov en uhyggelig: Nogle af scenerne ligner noget der kunne være fra en scary-movie-film...

Den kan få 2/6 af mig...
Gravatar

#20 kasper0204 18 år siden

#19 - nååår haha :D Lille Peter edderkop ;) (Sgu faktisk ik engang løgn ;)) Men jeg eynes nu det ser meget Spookey ud alligevel...

Skriv ny kommentar: