Man har gjort, hvad man kunne for at gøre denne udgivelse af “Starship Troopers 3: Marauder” tillokkende. Transferet er glimrende, lydsporet er udmærket, og der medfølger en masse ekstramateriale. Desværre er kvaliteten af selve filmen så lav, at det er umuligt at anbefale denne Blu-ray til nogen som helst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Michael Andersen 15 år siden

#20 Det er selvfølgelig smag og behag, men begge film er alligevel ret absurde i det :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 Patriarch 15 år siden

#19

LOL... DOH!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 Kram 15 år siden

En skændsel imod den originale Starship Troopers, lige så elendig som nummer 2. Føj en stinker. Lad være med at se denne film, på nær hvis I er til en masse religiøs vås.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#24 gi-jones 15 år siden

Haha, overflødig nøgenhed, cheezy effekter, dårligt script og skuespil og religiøst sludder. Det lyder sgu som en hyggelig aften med drengene. Den står fandme på plakaten næste gang :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#25 PredatorX 15 år siden

Den lyder pænt ringe. Den skal jo næsten erhverves når den bliver billig:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 davenport 15 år siden

Hvis de endelig skulle bruge en fra Star Trek til pattescenerne, kunne de have opfyldt mangt en teenagers fedtede drøm, og valgt Seven of 9....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 filmz-Webwolf 15 år siden

Hej,

Jeg synes nu at Starship Troopers 3 var en god film. Etteren var bedst, toeren var... middelmådig.

Der var et par ting som jeg ikke helt var så vild med, såsom hvordan oversætterne kan få betegnelsen "troopers" til "kavalerister" og de mindre gode effekter til at lave rum insekterne.
Gravatar

#28 Onkel_Axel 15 år siden

Enig med webwolf, Jeg synes også at filmen var udmærket, man skal jo ikke se den fordi det er dyb, # 24 har helt ret i sin beskrivelse, gutterne og jeg havde sgu en fyrstelig aften.

Dog var der lidt for meget religiøst sludder!!!

Skriv ny kommentar: