“Stealth” er tåbelig, men fin underholdning, som faktisk havde fortjent en lidt bedre skæbne end en hurtig død i biografen. Men hvis man er til lynhurtige jets, smukke letpåklædte kvinder og ufattelige eksplosioner optaget fra alle tænkelige vinkler, så har man nu muligheden for at give filmen en chance på dvd. Og derudover er den faktisk også både underholdende, morsom og overraskende uforudsigelig. Men eftersom dvd’en er en anelse skuffende (lydsporet er dog glimrende), kan den ikke anbefales til folk ubekendt eller uinteresseret i emnet eller genren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Morta 18 år siden

Altså film som vælger at fremsvise "fremtidens ai" som en blinkende diskokugle med Pinky & The Brain komplekser får ikke min stemme som årets film. Ja den er da meget underholdende i meget små doser, ja den er okay flot lavet og ja der er da glimtvis humor i den. Men for pokker hvor er den plat. Den der ai tingest ( Arhhg hader den), 3 popsmarte piloter inklusiv self lidt kærlighed. Moralske spørgsmål... Bla bla filmen stinker i min mening hårdt. Alene slutningen ( som jeg ærligt talt ikke så de sidste 5 minutter af, gik.) skulle gøre at den ikke kan få karakteren 3. Heldigvis er smag og meninger forskellige. Jeg giver den 1, 0 hvis det var muligt :)
Gravatar

#12 Norrah 18 år siden

den får -3, vi skal jo følge med tiden.
Gravatar

#13 akerman 18 år siden

extreme deep invader...

!!!!

!!

håber det bare var fordi de skulle finde på noget de kunne kalde "eddie".
Gravatar

#14 filmz-Erroneus 18 år siden

Bange for at sige det, men jeg fandt xxx2 bedre :O
Kæft Stealth er ringe, fordi det er ikke engang underholdne action, det er.... IQ under 60.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 18 år siden

Fox does Murphy! "First Defense - part II".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 vapor 18 år siden

2/6
Skod film men Beil er lækker og der er til tider gode effekter. Desuden ser man Beil i bikini. Derfor klemmer den sig lige op på 2. :)
Gravatar

#17 JannikAnd 18 år siden

#16

2 cm!? :)
Gravatar

#18 dh-ad 18 år siden

Men skrive at Top Gun er forældet, det er for strengt! Det er stadigvæk en knaldfed drengerøvsfilm!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#19 filmz-wood 18 år siden

Top gun er en kælling-film fat det dog. Stealth ligeså
http://www.binsearch.info/groups.php

Skriv ny kommentar: