“Street Kings” lider under en halvdårlig blanding af action og spænding og et kedeligt persongalleri. Det hindrer dog ikke filmen i at underholde ved hjælp af en god stemning samt en fin dialog og så en hovedperson, der er villig til at gå lidt længere end det, der ellers er normen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-goodspeed 16 år siden

Jeg var nu godt underholdt, synes filmen har en super skarp dialogen, den var så ikke nær så action præget som jeg havde troet, når der så var nogle voldelige scener var de virkelige godt lavet, og skuespillet var godt fra alle.

Alt i alt en rigtig god film, det kan så diskoteres om den er en biograf tur vær, eller om ikke den gør sig lige så godt på den lille skærm det er jo ikke nogen effekt film...
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#12 filmz-Is 16 år siden

#10
Jeg er hamrende uenig, men det er jo også helt fint :-)

I mine øjne er L.A. Confidential et tidløst mesterværk, som er et af de bedste eksempler på en perfekt film. Alt er simpelthen mesterligt udført i denne film. Først og Fremmest er historien skide spændende og yderst interessant. Replikkerne er geniale, skuespillet er upåklageligt, musikken er medrivende, fotograferingen er fremragende osv...
Og Kim Basinger vandt fuldt fortjent en oscar. Hun leverede en pragtfuld præstation.

Jeg elsker scenen hvor
Bud White (Russell Crowe) finder ud af at Lynn Bracken (Kim Basinger) har haft en affære med Ed Exley (Guy Pearce). Bud White giver hende et par på hovedet, og hun svarer " I Thought I Was Helping you".


Det er virkelig en fantastisk scene hvor man virkelig for medlidenhed med Kim Basingers karakter.

Så jeg forstår ikke helt hvordan du kan kede dig så bravt under en så gennemført film som L.A. Confidential.
Gravatar

#13 filmkorn.dk 16 år siden

Jeg synes filmen fungerede glimrende. Intens og rimelig velspillet. Sjovt nok synes jeg den dårligste præstation er fra Forest, som overspiller alt for meget. Dialogen er genial i flere scener og ligeledes er actionsekvenserne fermt skruet sammen. Slutningen er dog lidt banal omend atypisk i sin konklusion.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#14 filmkorn.dk 16 år siden

#12 Jeg kan ikke forklare det, men den ramte bare ikke noget i mig. Jeg synes ikke den er decideret dårlig. Kan sagtens se at det er professionelt håndværk fra ende til anden, men det er ikke altid nok.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 Musse93 15 år siden

Jeg syns det var en god film, og en god historie, men jeg syns de skulle havde arbejdet lidt på den, men ellers en god film :) kan anbefales, 4/6
Why So Serious?

Skriv ny kommentar: