“Superbad” var en af sidste års absolut bedste komedier, og takket være et superb transfer, et solidt lydspor og et væld af herligt ekstramateriale kan BD-udgivelsen allerede kalde sig for en af dette års bedste udgivelser. Et must i enhver henseende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-ravneren 16 år siden

"Fogell, shut the fuck up. And take off your vest. You look like Aladdin"

Jeg griner stadig indvendigt over hele sprut-indkøbs-scenen. Bedste komedie længe - men også en alt for lang komedie til min smag...
God anmeldelse!
Gravatar

#22 filmz-rasmusg.dk 16 år siden

jeg var desvære slemt skuffet - ikke mindst efter at have læst anmeldelsen. Jeg syntes ikke at den hæver sig synderligt over de utallige teenagekomedier. Der var da helt klart et par enkelte sjove scener og ja Fogell-skuespilleren spiller ganske hæderligt (minder meget om makker-karakteren Ferris Bueller´s Day off), men så syntes jeg også det er det. Handlingen var rodet, plat og helt usammenhængende. Men det er sgu nok mig der falder uden for filmens målgruppe, for jeg syntes jo også at The ¤0 year old virgin var noget af det værste bras jeg længe havde set... hmm... jeg er nok ved at blive gammel :-)
Gravatar

#23 Winniepooh 16 år siden

Er det en drengerøvs film, eller kan piger også grine af den?

Jeg er helt vild med Michael Cera og synes at Knocked up var ok sjov...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#24 filmz-rasmusg.dk 16 år siden

#23 Jep en dremgerøvsfilm, med et par megastupide og usjove betjente oven i hatten. Men jf alle de andres indlæg så tager jeg vist fejl :-)
Gravatar

#25 kasper.jen 16 år siden

Jeg er helt enig med anmelderen. Superbad er mega sjov, og man fordyber sig meget i hvordan personerne er. Den er 1000 gange sjovere end American pie, da skuespillerene er fantaskiske, og forløbet er meget uforudsigeligt. Godt nok har de alle det samme mål, men det er svært at gættte hvilke forhindringer de støder på.

Hvis man kan lide denne film, burde man se Knocked up, der er mindst lige så sjov og sød. Judd Apatow har lavet 3 fantastiske komidier, der har mange flere lag, end alle andre gennemsnitlige komidier.
Gravatar

#26 kasper.jen 16 år siden

Jeg håber virkelig at der kommer en anmeldelse af knocked up, da den virkelig fortjener at blive skrevet om.
Gravatar

#27 Spanner 16 år siden

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#28 kasper.jen 16 år siden

har godt læst den, jeg tænkte mere på en dvd.anmeldelse:)
Gravatar

#29 filmz-Lunden 16 år siden

Efter jeg havde set den, måtte se den igen lige med det samme. Replikkerne er så vilde, at jeg tit ikke kunne få luft.

Skriv ny kommentar: