Men som film holder “Tempelriddernes skat” tempoet hele vejen igennem. Historien er spændende fortalt, og det virker på ingen måde søgt, at to ældgamle loger holder til på Bornholm – i et børneuniverse med sommerferietid og mystiske gåder kan alt ske, det giver sig selv. Det er først når skoleåret begynder igen, at hverdagen går tilbage til det normale. Heldigvis kan alle børn få et timeout fra skolebøgerne i selskab med “Tempelriddernes skat”, der sender et pust af sommerferie, eventyr og bare ben denne vej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 gi-jones 18 år siden

Er der overhovedet nogen der har set den?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

#10 Ikke traileren til National Treasure! Den slår filmen med længder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 enfilmnørd 18 år siden

Jeg vandt nogle fribiletter til den, og syntes faktisk den er ganske udmærket, som børnefilm. Den er ikke på højde med f.eks. dykkerne, men på linie med(eller måske bedre end)klatretøsen. Historien er troværdig, og skuespillerne er gode(dog en noget flad Peter Ganzler). Dansk børnefilm kunne god bruge nogle flre som denne.
(lige til mente: Jeg er 19)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#14 filmz-Pheonix 16 år siden

Jeg har set den, og jeg vil sige, at som børnefilm kan den godt gå, men alt andet der udover er overdrevet. At kalde den "årets allerstørste familiefilm" af filmland.dk er direkte idioti...
Troværdigheden halter også gevaldigt bagefter hånd i hånd med skuespillernes præstationer (hvilket vi ofte ser i børnefilm).
Ideen er god, men handlingen er fyldt med huller

Skriv ny kommentar: