Som i tegneserien er der et konstant flow, der ubesværet fører én fra scene til scene og fastholder opmærksomheden. Kun enkelte gange synes effekterne at få overtaget, således at filmen kommer faretruende nær et computerspil. Resten af tiden formår Spielberg at give begivenhederne et fysisk nærvær, som han – til trods for tilstedeværelsen af de levende skuespillere – slet ikke formåede i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.

Herligt er det ikke mindst at genopleve Spielberg som den legeglade filmskaber, der forsøger sig med alverdens skørt opfindsomme indfald – uanset om det så drejer sig om at fange djævelske fugle eller fægte med kraner – og som byder på en ordentlig dosis charmerende skæg og ballade med en friskhed, man ikke har set fra ham i evigheder. Splitte mine bramsejl – det er godt at have Spielberg tilbage!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 darkwizat 12 år siden

Super andmeldelse glæder mig til at se filmen på søndag der køre de nemlig et halv pris event her i Biocity Randers :)
Gravatar

#42 Patriarch 12 år siden

Benway (40) skrev:
#33 Det tror jeg sagtens, men det ville sikkert være en god ide, hvis I f.eks. læste Enhjørningens hemmelighed først.


Gotcha
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#43 Twister 12 år siden

darkwizat (41) skrev:
Super andmeldelse glæder mig til at se filmen på søndag der køre de nemlig et halv pris event her i Biocity Randers :)


Det gør det rent faktisk i biografer over hele landet. Det er ikke en event der er begrænset til en enkelt by :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#44 Highland Park 12 år siden

Jakob Stegelmann er ikke begejstret:
"Det er ikke Tintin, man ser"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45 Michael Andersen 12 år siden

#17

3D'en i Tintin er den naturlige slags, som i Avatar hvor vægten er lagt på dybden, så kom glad :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#46 elwood 12 år siden

Herligt, jeg prøver lige og høre min venner, og så finder vi nok en dag, hvor vi tager derop, hvis jeg da kan få dem overtalt, har lige en enkelt der skal overbevises om han skal se filmen overhovedet.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 Highland Park 12 år siden

#46: Er Nolan bange for ikke at kunne forstå den?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#48 elwood 12 år siden

Nej nej, han insistere bare på at ha sin shirt half-tucked in.

Tror fint han vil forstå filmen
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 PredatorX 12 år siden

allando (36) skrev:
...

Benway (18) skrev:
#4 Tak. :) Til den pressevisning jeg deltog i, blev den vist i 2D, så jeg kan desværre ikke kommentere 3D-effekten, men den virkede nu også glimrende uden. Jeg regner med at gense den i 3D med min søn indenfor den nærmeste fremtid, og så bliver det interessant at se hvilken forskel - om nogen - det gør.

#17 Ingen kloroform desværre. De gemmer det nok til fortsættelsen. :)

...bliver der ikke brugt kloroform, da Tintin bliver bortført?...


Jo :) Benway husker forkert :)

Filmen vil jeg give 8/10. Jeg var meget begejstret da jeg gik ud af Imperial igår :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#50 Patriarch 12 år siden

PredatorX (49) skrev:
allando (36) skrev:
...

Benway (18) skrev:
#4 Tak. :) Til den pressevisning jeg deltog i, blev den vist i 2D, så jeg kan desværre ikke kommentere 3D-effekten, men den virkede nu også glimrende uden. Jeg regner med at gense den i 3D med min søn indenfor den nærmeste fremtid, og så bliver det interessant at se hvilken forskel - om nogen - det gør.

#17 Ingen kloroform desværre. De gemmer det nok til fortsættelsen. :)

...bliver der ikke brugt kloroform, da Tintin bliver bortført?...


Jo :) Benway husker forkert :)

Filmen vil jeg give 8/10. Jeg var meget begejstret da jeg gik ud af Imperial igår :)


Lovende!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: