På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 mini_jette 17 år siden

Hmm, det lader åbenbart til at sommerens 'store' filmoplevelser har svært ved at leve op til forventningerne... Da Vinci, X-men og jeg har lige hørt at genindspilningen af Poseidon skulle være en kæmpe skuffelse... Det er lige før man ikke tør skrue håbe på for meget fra Pirates 2 og Spiderman 3 til den tid...

Meeen, sucker som man nu engang er, så skal jeg nu nok se dem alle alligevel... tsk tsk..
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#12 gravity 17 år siden

jeg snupper da lige alle tre i Palads i morgen fra kl 19.

hvordan kan den allerede have fået 5 bruger stemmer ?
Gravatar

#13 chandler75 17 år siden

Den er jo allerede blevet fremvist ved presseforestillinger (jf. anmeldelsen), så der er allerede nogle der har set den...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 Sealer 17 år siden

Skal ind og se den i morgen klokken 23.30 i fotorama viborg :D:)
Gravatar

#15 Riqon 17 år siden

Halle Berry tilbage i læder :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16 filmz-grev_michal 17 år siden

nu er det ikke en film genre jeg er specielt interesseret i, men 3 stjerner i den genre er vel nærmest over forventet - så lige før den er et kig værd.
Gravatar

#17 wiseguy 17 år siden

Nooooo!!! :( ikke også den!!! tilslutter mig #11 alle de film man har glædet sig til i 2006 lader til at skuffe fælt (MI3 som eneste undtagelse so far)
Men som de fleste andre, vil jeg se det ved selvsyn først.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18 SteeN! 17 år siden

Jeg tror jeg kan svare på en del af dine spørgsmål i anmeldelsen Nikolai, de er ikke interesseret i at vise halle berry's char, men nærmere hende som person. (holly-baby!) Samme med Wolvervine, det er ikke charen men nærmere personerne bag figuerene. Det er derfor sådan en film som denne, burde udelukkende kun have ukendte skuespiller i sådanne figure.

Det ødelægger den slags film, at deres ego skal overgå deres figuer.
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 17 år siden

Jeg har nu ellers hørt fra en pålidelig kilde, at det skulle være en ganske fed film, så jeg skal da klart ind og se den. Desuden skal man blive siddende, til rulleteksterne er rullet over skærmen, da der eftersigende kommer et eller andet spændende efterfølgende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 keitel 17 år siden

Glæder mig også lidt til at se den, men som anmelderen også nævner 1 time og trekvarter er altså ikke nok hvis man skal få noget ud af alle karakterne, hvorfor lavede de sgu da ikke en helaftens film? for at give os fans en ordentlig afslutning.

Skriv ny kommentar: