Af: chandler75 | Udgivet: 2006-02-13


[h2]Det store Oscar-brag 2006![/h2]
Nu kommer den store Oscar-konkurrence 2006 snart på filmz.dk!

Det er 4. år i træk at den store filmz.dk Oscar-konkurrence afholdes, og igen i år vil der være mulighed for at vinde lækre præmier.

Reglerne er simple: Du skal gætte på hvilke film og skuespillere der vil vinde i de enkelte Oscar-kategorier. Den der har flest rigtige svar vinder hovedpræmien, og der er også præmier til 2.-3. pladsen, samt trøstepræmier til 4.-5. pladsen. I tilfælde af stemmelighed vil der blive trukket lod.

Følg med her på sitet og deltag i konkurrencen, som starter snart!

Gravatar

#21 jesperhp 18 år siden

Skal også helt klart være med i konkurrencen, og håber meget på crash. Tror dog en lille smule mere på Brokeback.
Men hey, må den bedste mand vinde: MIG :D
Gravatar

#22 filmz-michaell 18 år siden

Jeg satser alt på Good Luck & Good Night! Fantastisk film...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#23 filmz-karlerminven 18 år siden

Waaauuw! Glæder mig! Altid sjovt at sidde og tippe om hvem der vinder hvad!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#24 Riqon 18 år siden

Ikke for noget, men skal man ikke selv vøre bøsse for at kusse se Brokeback Mountain og samtidig kunne holde masken?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 filmz-ElScorpio 18 år siden

#24: Ikke for noget, men skal man ikke selv være retarderet for at kunne skrive noget så latterligt, uden at ens hoved samtidig imploderer?
Come and get it! El Scorpio is ready!
Gravatar

#26 filmz-emma17 18 år siden

den er slet ikkee god.. oscars rol er meget dårlig.. det ku´r ver bedre....?=9( g
Gravatar

#27 mr gaijin 18 år siden

"kommer snart" - Nnnnnnnnnnnnnnnn! Hvornår er snart? :p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 chandler75 18 år siden

Nu :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: