Hos AICN er det nu muligt at se en featurette, der går bagom scenerne på Disneys kommende filmatisering af “The Chronicles of Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet”.

Featuretten viser bl.a. de første glimt fra den ventede film og et interview med effektmageren Richard Taylor fra WETA Workshop.

“The Chronicles of Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet” er baseret på C.S. Lewis’ populære litterære klassiker, hvori man følger fire søskende, som i krigstidens England finder ind i det eventyrlige land Narnia gennem et magisk garderobeskab.

Filmen instrueres af Andrew Adamson og får amerikansk premiere 9. december 2005.

Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 filmz-bullseye 19 år siden

Hold da lige fast det ser jo godt ud! WOW nu er mine forventninger lige skudt i vejret...
Gravatar

#2 Herrguth 19 år siden

Jeg kan slet ikke vente... Og slet ikke et helt år!!!
AAAAAAAARH, det er uudholdeligt!

Kan der ikke snart komme en lille teaser... bare en lille én, en lille bitte bitte én. Ulideligt...

Nu forstår jeg hvad alle LOTR-fans gik igennem...
Gravatar

#3 nakalay 19 år siden

Det ser utroligt spændende ud. Jeg husker også bøgerne som meget spændende, selvom det efterhånden er en del år siden, jeg læste dem. Det skal i hvert fald helt sikkert nok blive seværdigt. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 piazorro 19 år siden

Harry Potter go home
Løven, Heksen og Garderobeskabet er og bliver min yndlingsbog no matter what
(ikke at der er noget galt med Harry overhovedet)

Jeg kan bare ikke vente............
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#5 Bardoboy 19 år siden

Nu hvor det er en disney film, går de så efter at det skal være til de yngre børn?+
Gravatar

#6 filmz-cluas 19 år siden

Det bliver godt det her......
/Cluas
Gravatar

#7 filmz-bullseye 19 år siden

#5 Nej Disney laver skam også film for dig!
Gravatar

#8 Bardoboy 19 år siden

#7 Godt nok, de våben og monster virkede heller ikke så meget til børn under 13..
men når jeg tænker Narnia tænker jeg altid på tegnefilmen der er lavet det er også det eneste kenskab jeg har til Narnia..

#4 ja tror på Harry Potter får slem konkurence næste år..!
Gravatar

#9 KEiZ 19 år siden

WETA, det er sku ikke det værste der er sket for Filmen eller for Fantasy genren her på det sidste....
Ser super lovende ud, håber ikke der går for meget sukker i den og disney kan lave en seriøs voksen/børne udgave der sparker Harry potter ud i seriøs konkurrence, alt tyder på det so far. glæder mig til de første rigtige trailers.....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#10 putandtake 19 år siden

#9 - Det er også et meget tydeligt reklame-stunt, at de nævner netop WETA i klippet

Skriv ny kommentar: