Gravatar

#1 filmz-Daedalos 19 år siden

Jahh.. jeg kunne ikke lige huske hvad nr. vi var kommet til
så nu fyrer vi den af med endnu en gang heads up.
Jeg ligger ud med at fortælle at Kvickly, i morgen d.20 Januar Torsdag til d. 22 Lørdag, har tilbud på en række film til 70 kr heriblandet The Butterfly Effect 2disc DK version !! :D

edit: Vi kan alle sammen takke Dark-Light for denne dejlige nyhed !

#2 DarkLight 19 år siden

Ikke nok med du stjæler mine guldkorn fra #filmz.dk, du glemmer også Heads Up nummeret! tsk tsk :)

Snip af tilbudsavis

EDIT: ahhh "Give credit where credit is due" :) Spanks.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Patriarch 19 år siden

Er den god?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Absolut. Uden tvivl de 70 kroner værd.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-Daedalos 19 år siden

Kan kun være enig med Darklight, 70 betegnes som absolut meget billigt, selve filmen er rigtig fin ;)

#6 PredatorX 19 år siden

Filmen i sig selv er god, og absolut 70 kr værd. Men AKs skuespil er pinligt. Det er helt umuligt at tage drengen seriøs desværre...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 McPeter 19 år siden

Hvad med 'Belly of the Beast' eller hvad der står? Nogen der har set den?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#7 Keep away! Den stinker! At Steven Seagel overhovedet har turdet lave en film, hvor ordet "Belly" indgår er utroligt, i betragtning af mandens pondus.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 19 år siden

I øvrigt så jeg, at FONA 2000 har nogle danske titler til 49,95 deriblandt Rembrandt, Lykkevej og Arven.

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

#6, tværtimod synes jeg filmen viste at han faktisk godt kan spille.

Skriv ny kommentar: