Hele vores fredag aften er ved at blive ødelagt. Vi kom til at snakke om en scene i en film, vi har set for nylig, men kan ved gud ikke komme på hvilken: Det foregår på et forlag, hvor en håndfuld idémænd prøver at komme på en idé til en ny børnebog. De henvender sig til den store mand bag børnebogsidéer. Ind træder en dværg. Filmens hovedperson (Hvem!?) kommer for sent til mødet, og kommer adskillige gange til at fornærme dværgen (undskyld: den vertikalt udfordrede herre), med det resultat at denne farer hen over det lange skrivebord, og sønderbanker vores hovedperson...
Vi må have hjælp. Det haster! Vores nattesøvn er i overhængende fare.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
En af mine venner har en ven der er dværg. En dag kom en lille dreng hen til ham og spurgte: "hvad er du for én?", hvortil dværgen naturligvis sv5arede at han var en dværg.
"Jeg tror ikke på dværge" lød svaret! Der røg hans eksistensberettigelse lige...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#1 Captain Vallo 19 år siden
Hele vores fredag aften er ved at blive ødelagt. Vi kom til at snakke om en scene i en film, vi har set for nylig, men kan ved gud ikke komme på hvilken:
Det foregår på et forlag, hvor en håndfuld idémænd prøver at komme på en idé til en ny børnebog. De henvender sig til den store mand bag børnebogsidéer. Ind træder en dværg. Filmens hovedperson (Hvem!?) kommer for sent til mødet, og kommer adskillige gange til at fornærme dværgen (undskyld: den vertikalt udfordrede herre), med det resultat at denne farer hen over det lange skrivebord, og sønderbanker vores hovedperson...
Vi må have hjælp.
Det haster!
Vores nattesøvn er i overhængende fare.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#2 filmz-Martin Schou 19 år siden
#3 Kalle Ferm 19 år siden
En af mine venner har en ven der er dværg. En dag kom en lille dreng hen til ham og spurgte: "hvad er du for én?", hvortil dværgen naturligvis sv5arede at han var en dværg.
"Jeg tror ikke på dværge" lød svaret! Der røg hans eksistensberettigelse lige...
#4 filmz-vassago 19 år siden
#5 evermind 19 år siden
LOL! Fantastisk historie!!
Og Vallo, jeg håber, I finder, hvad I søger - f.eks. at #2 måske lå inde med det rette svar.
Jeg er ked af, jeg ikke var til mere hjælp.
#6 davenport 19 år siden
#7 filmz-thomas _h 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 HelmerJ 19 år siden
Hvordan forulemper verbalt CGI
#10 gi-jones 19 år siden