Jeg har bestilt nogle film hos CDON, jeg ikke har modtaget endnu. Det er en måned siden, at jeg bestilte dem, og i går fik jeg en rykker.
Skal jeg skrive til dem, at jeg ikke har modtaget filmene og i givet fald hvad vil proceduren så være? Skal jeg betale for dem, jeg ikke har modtaget eller sender de nogle nye? Det er anden gang, at en forsendelse fra CDON går tabt i posten.
Man skal som regel ikke betale for noget, man ikke får! CDON sender nok ikke noget nyt, hvis de regner med, at alt er i skønneste orden. Hvis pakken er gået tabt i forsendelsen, er det vel PostDK, som hænger på den. Men start med at skrive en mail, som #2 foreslår.
Hvis varen beskadiges eller går tabt under transporten, er CDON AB erstatningsansvarlig. Du skal dog meddele problemet til Kundeservice indenfor 14 dage. Hvis varen beskadiges eller går tabt, når du returnerer den, er du selv erstatningsansvarlig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 filmz-kain 20 år siden
Skal jeg skrive til dem, at jeg ikke har modtaget filmene og i givet fald hvad vil proceduren så være? Skal jeg betale for dem, jeg ikke har modtaget eller sender de nogle nye? Det er anden gang, at en forsendelse fra CDON går tabt i posten.
#2 filmz-Kadann 20 år siden
Du har jo nok større chance for at få det rette svar fra dem, i stedet for os herinde.
#3 Popeye 20 år siden
Hvis pakken er gået tabt i forsendelsen, er det vel PostDK, som hænger på den.
Men start med at skrive en mail, som #2 foreslår.
#4 davenport 20 år siden
#5 Yoda 20 år siden
7. Transport
Hvis varen beskadiges eller går tabt under transporten, er CDON AB erstatningsansvarlig. Du skal dog meddele problemet til Kundeservice indenfor 14 dage. Hvis varen beskadiges eller går tabt, når du returnerer den, er du selv erstatningsansvarlig.