Som topic hentyder, så er jeg noget i tvivl om hvilken scene der var med i den digitale udgave, som der ikke var i den almindelige. Folk har fortalt at det var Yoda's eksil til Dagobah, men det så man da ikke noget af ? Jeg var da en smule skuffet over at jeg ikke så det.. så havde der jo været en grund mere til at jeg havde set den digitale :) Men flot billede, det var det ihvertfald!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Hvis der endelig skal linkes til 'dokumentation', ville det så ikke være det bedste med en udtalelse fra en amerikaner, der faktisk har set filmen, i stedet for spekulationer fra 14 dage før premieren?
"And about the digital projection: I'd heard that the digital version was longer, with an extra scene of Yoda heading to Dagobah. I can't confirm or deny if it's any longer or not, but the digital version does not contain a scene of Yoda arriving on his planet of exile. That's a fib."
Så skulle det være på plads!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Folk har fortalt at det var Yoda's eksil til Dagobah, men det så man da ikke noget af ? Jeg var da en smule skuffet over at jeg ikke så det.. så havde der jo været en grund mere til at jeg havde set den digitale :)
Men flot billede, det var det ihvertfald!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 filmz-herskegut 19 år siden
#4 Scherlund 19 år siden
#5 filmz-herskegut 19 år siden
#6 myggen 19 år siden
#7 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#8 myggen 19 år siden
http://www.movieweb.com/movies/reviews/review.php?...
Næstsidste afsnit.
#9 davenport 19 år siden
"And about the digital projection: I'd heard that the digital version was longer, with an extra scene of Yoda heading to Dagobah. I can't confirm or deny if it's any longer or not, but the digital version does not contain a scene of Yoda arriving on his planet of exile. That's a fib."
Så skulle det være på plads!
#10 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder