Nicole Kidman skal spille hovedrollen i Oliver Hirschbiegels (“Der Undergang”) genindspilning af sci-fi gyseren “Invasion of the Body Snatchers”, som første gang blev lavet af Don Siegel i 1956.
Filmen har manuskript af Dave Kajganich, og handler om Carol (Kidman), der opdager at indbyggerne i en lille by pludselig ikke opfører sig helt som de plejer.
Optagelserne til remaket går i gang til oktober i Baltimore.
#1 filmz-cocktailkongen 19 år siden
#2 filmz-Bruce 19 år siden
Hirschbiegel lavede med Untergang det sublime og ja, det kan være han kan gøre det igen. Men hvorfor det skal forsøges med en allerede overeksponeret titel, er mig en gåde.
#3 NightHawk 19 år siden
"Kidman går Cruise i skoene og stryger mod der untergang i hendes karierre"!
Ja, det er på en måde ikke overaskende at det nu er tid til Sci/fi genrens tur på remake-karusellen. Efter gysergenren må være udpint og udtømt, vender hollywoods bosser sig nu mod the fear from above og håber på at ingen kan huske originalerne.
Det kan godt være Spielberg, slap afsted med "War of the Worlds" remaket. Men han er jo trods alt også Steven Spielberg og har en stor erfaring inden for sci/fi. Så derfor succeen. Den tror jeg ikke på "der Oliver" kan gentage med "Body Snatchers", der mere handler om at skabe en ceepy følelse på bagrund af sci/fi delen. netop der ligger hans store problem, tror jeg, at ku genskabe den stemning.
Måske stemningen istedet blir at folk forlader biografen med et smil på læben!
#4 filmkorn.dk 19 år siden
#5 filmz-Martin Schou 19 år siden
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 MikkelHJ 19 år siden
#8 rasser 19 år siden
Lyder en anelse bedre
#9 filmz-Bruce 19 år siden