Det er efterhånden to år siden at Haley Joel Osment sidst kunne ses i en film, “Secondhand Lions”. Men nu vender den tidligere barnestjerne fra “Den sjette sans”, der i mellemtiden er blevet en 17-årig teenager, tilbage til filmens verden.

Osment skal spille med i independent filmen “Home of the Giants”, der handler om en lille by i staten Indiana, hvor basketball er den helt store lidenskab. Osment spiller en dreng der møder og bliver venner med en stjernespiller, der viser sig at være alt andet end indbegrebet af et idol.

Filmen skrives og instrueres af debutanten Rusty Gorman, og forventes at være færdig engang i 2006.



Vis kommentarer (25)
Gravatar

#1 armadillo 18 år siden

Det bliver spændende at se om Joel kan klare overgangen til "voksenskuespiller" - Det er naturligvis lykkes for Jodie Foster, Kurt Russel etc., men langt fra alle klarer skærrene.
Gravatar

#2 mr gaijin 18 år siden

Aaaargh! He's alive!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 The Insider 18 år siden

Faktisk er han hele 17 år gammel nu.
War. War never changes.
Gravatar

#4 Michael Andersen 18 år siden

#3 Uuh, så er han jo snart lige så gammel som dig ;) Vi retter til 17.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 pulse83 18 år siden

Helt klart en af de der fantastiske skuespillerbørn som Hollywood skyder ud en gang imellem. Glæder mig til at se om han kan stå distancen. Talentet er der ihvertfald.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#6 The Insider 18 år siden

#4, hey hey! Pas på, ellers så kommer jeg forbi i dag med en tårnhøj saltkværner. Tillykke med dagen, for øvrigt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Hive 18 år siden

"I see dead people... playing baseball!"
Gravatar

#8 filmz-vassago 18 år siden

Han ligner noget fra en eller anden firser-film på det billede.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 gladiator 18 år siden

Det er sku da lækkert sådan et kæmpe talent lige vender tilbage på skærmen! er stadig totalt uforstående med hensyn til at han ikke vandt en oscar for Den 6 sans
Gravatar

#10 Michael Andersen 18 år siden

#6 Tak skal du have min ven ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: