Gravatar

#1 filmz-toke_dk 19 år siden

Dette er et Forum for amatørfilm som jeg har oprettet for et stykke tid siden.. det er ikke blevet til så meget da jeg har ikke modtaget nogle response på de mange opfordringer jeg har sendt ud rundt omkring.. derfor beder jeg jer om jeres hjælp til at få gang i amatør film på nettet!!! hvilket jeg har haft et stort ønske om længe!!

Jeg kan Kontaktes PÅ [email protected] eller [email protected]

alle hendvendelser er velkomne og På Forhånd Tak

Moviemakerz
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#2 filmz-ambu 19 år siden

nice side. Jeg har en lille viden om at styre et kamara så hvis der er kan du skrive til mig. Jeg syntes af der mangler noget om historien og manus. ellers er det en fine hjemmeside.
Gravatar

#3 filmz-pou 19 år siden

hvorfor er siden på engelsk, det er lidt pladt !

Gravatar

#4 filmz-pou 19 år siden

"da jeg har ikke modtaget nogle response på de mange opfordringer jeg har sendt ud rundt omkring"

Hvem har du sendt ud til ?
Gravatar

#5 filmz-cybermaze 19 år siden

#4 Der har vist været postet her før.

#3 Jeg synes også det er lidt sært, at en hjemmeside henvendt til amatørfilm i Danmark, er engelsksproget.
Gravatar

#6 filmz-toke_dk 19 år siden

jeg ville have en server op at køre før at jeg ville reklamere for den.. men nu er det for sent, jeg har ikke haft tid til det da jeg bruger megen tid på skole :( jeg har sent opfordringer i de fleste forums jeg har kunne finde.. ikke noget uden for cyberspace.. men det kommer så snart jeg har fået lidt mere styr på siden.. jeg så bare det her sted som en god mulighed til at få lidt hjælp til at få det op at køre.... grunden til at den er på engelsk er at den ikke kun skulle hendvende sig til Danskere men alle der har interesse i film!! men hvad der bliver lagt ud bliver makeret i hvilket sprog det er i!!
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#7 gi-jones 19 år siden

#6: Hvilket forhold har du selv til film-produktion?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-toke_dk 19 år siden

jeg er igang med en markedsføring uddannelse med vægt på film.. i år 2007 søger jeg ind på film skolen... jeg har mange venner der har med grafisk produktion og andre film realaterede emner at gøre... så jeg er rigmligt inde i det....
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#9 filmz-toke_dk 19 år siden

jeg har altid haft med film at gøre.. lige siden jeg var 10 har jeg rendt rundt med en camera.. I LIKE THE SHIT!!!
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#10 filmz-pou 19 år siden

@toke_dk

Det hænger bare ikke sammen at du har en side på engelsk for at den skal henvende sig til andre nationaliteter og så skriver du på dansk når du skal "anmelde" Kildehuset.
Desuden snakkes der på dansk i forumet.
Der er rimelig stor mulighed for at de folk du mener skulle komme forbi ude fra den store brede verden ikke kan forstå en rygende fis af det danske :-)

Så hold den enten 100% i Eng. eller hold den i dansk som i mine øjne vil være helt klart det mest naturlige.

Det andet er som at sætte sig mellem 2 stole.

Skriv ny kommentar: