Lige nu har jeg lidt problemer da den ikke rigtigt gider uploade mere end en 15 mb! men ellers så kan du se kravne i opload vinduet, max 60 mb (hvilket ikke rigtigt virker nu men håber at have det klar til imorgen!)
Formatet er begrænset til *.wme *.wmv som bruges til Windows Media Player Filen må ikke overskride 60 mb (60.000.000bytes) brede: 384 pixel højde:288
jeg skal se om jeg kan klare at få lidt flere fil formater ud men lige nu er det windows media player.
Jeg har en 200 gb up/download grænse på en telia backbone. jeg arbejder på at få det til at køre bedre.. men jeg regner ikke med at der er nogle der gider sende spam, da jeg har degrænset hvilke filformater der kommer op.. hvis det sker lukker jeg servicen, til jeg finder en måde at fixe det på!
Ok. Hvad forhindre mig f.eks. i at uploade sjove videoklips man kan finde på nettet? Mener bare at chancer er mindre for at det sker, hvis man sikre at det er den rigtige mailadresse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
det kunne godt være at jeg kan fixe et script til det, men lige nu regner jeg ikke med at det bliver et problem. Lige nu er mit problem at serveren timer ud efter 5 min! :) jeg kontrolere selvfølgelig filmene inden jeg lægger dem ud. men det kan da godt være at jeg skal lave bruger log for dem der vil uploade. jeg kan selvfølgelig også putte en ip logger på. Og blokere dem der sender spam.. der er mange muligheder.. men lige nu regner ikke med at siden bliver overfyldt!
Hej hej, ja så virker upload :) der kan nu oploades film. jeg har sat grænsen til 50 mb. og det virker! der er bruger login og e-mail validering ;) så kan jeg holde lidt øje med folk! Jeg skriver lidt til upload siden idag, så Man ved hvad der kan uploades.
#1 filmz-toke_dk 19 år siden
Mvh Toke_dk
#2 filmz-paladrim 19 år siden
Tænker mere på os AVID brugere...
#3 filmz-toke_dk 19 år siden
Formatet er begrænset til *.wme *.wmv som bruges til Windows Media Player
Filen må ikke overskride 60 mb (60.000.000bytes)
brede: 384 pixel højde:288
jeg skal se om jeg kan klare at få lidt flere fil formater ud men lige nu er det windows media player.
#4 DarkLight 19 år siden
Derudover kræver den slags services en vild forbindelse? er den i orden?
Sidst men ikke mindst validerer du ikke mail-adressen, når man skal uploade. Det kunne spare dig for en masse spam.
#5 filmz-toke_dk 19 år siden
Jeg har en 200 gb up/download grænse på en telia backbone. jeg arbejder på at få det til at køre bedre.. men jeg regner ikke med at der er nogle der gider sende spam, da jeg har degrænset hvilke filformater der kommer op.. hvis det sker lukker jeg servicen, til jeg finder en måde at fixe det på!
#6 DarkLight 19 år siden
#7 cyberzed 19 år siden
#8 filmz-toke_dk 19 år siden
#9 filmz-toke_dk 19 år siden
det er jeg meget glad for!!
#10 filmz-toke_dk 19 år siden
Jeg skriver lidt til upload siden idag, så Man ved hvad der kan uploades.
Mvh Toke://