Sony har netop annonceret at de vil lave en fortsættelse til deres store actionhit “Walking Tall” fra 2004.

Det er dog ikke sandsynligt at Dwayne “The Rock” Johnson igen vil påtage sig rollen som sheriffen der med sit bat rydder op i sin korrupte by. Filmen forventes desuden at udkomme direkte på dvd, som skulle være en ud af flere i en serie.

“Walking Tall 2” forventes klar til næste år, hvor efter produktionen vil begynde på 3’eren.

Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 metzger 18 år siden

ikke meget ved uden The Rock
Gravatar

#2 filmz-Schliemann 18 år siden

ikke meget ved med The Rock
Gravatar

#3 filmz-Tegningen 18 år siden

Hvor'n fan kan man lave en fortsættelse til en autentisk historie?!. Hvornår kan vi så forvente Titanic 2?

Damn hollywood er virkelig på røven.
->
If it ain't broke don't fix it....
<-
Gravatar

#4 Morpheus 18 år siden

Synes godt nok 1'eren var vold fed, og vil sige 2'eren squ ikke bliver det samme uden The Rock!
Gravatar

#5 filmz-Emilio 18 år siden

En 2ér og en 3ér??? også uden The Rock???

Kunne forstille mig at det så var MIchael Dudikoff der overtog rollen, i et desperat forsøg på et comeback ;)
"Revenge is a dish best served cold"
Gravatar

#6 Yossarian 18 år siden

synes det var en okay film.. men alligevel.. intet at råbe hurra for..
kunne være fedt med en to'er.. men ikke uden the rock..
Gravatar

#7 Riqon 18 år siden

Hvis The Rock ik er med, hvorfor så billedet af ham?
Nå ja, han var med i 1'eren, og så blir han jo en naturlig del af nyheden - eller noget. :-P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Norrah 18 år siden

WHAT??.... .... det er sgu da det lammeste jeg nogensinde har hørt, så Walking tall.... og jeg må sige jeg var dybt skuffet. og som 2 siger, hvordan laver man en fortsættelse til 2'eren? såvidt jeg ved så lever de ret fredeligt lige nu...? skal vi til at se dem vande sin have og bitche over konen?
Gravatar

#9 holddakæft 18 år siden

fatter ikke de gidder at lave en 2er og en fucking 3er!!... for den kun skal på dvd??... ikke at de ville være en skid værd i biografen alligevel!
Gravatar

#10 Bohemian 18 år siden

det dumt at lave en toer, men hvis de endelig skal lave den er det da åndsvagt at skifte hovedrollen ud!!??!!
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: