Walt Disney Pictures og Walden Media rykker nu fremad med opfølgeren på den succesfulde filmatisering af “Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet”, der har omsat for $637,8 mio. på verdensplan.

Andrew Adamson har netop skrevet under på at gentage instruktørtjansen på fortsættelsen, “Narnia: Prins Caspian”, som han også skal producere og være medforfatter på sammen med de tilbagevendende manusforfattere Christopher Markus og Steve McFeeley.

Manuskriptet til filmen er endnu ikke færdiggjort, men produktionen er sat til at gå i gang i år med en premiere ved juletid i 2007 for øje.

I “Prins Caspian”, baseret på den anden bog i C.S. Lewis’ serie, vender de fire søskende tilbage til det fortryllede land Narnia, hvor der i mellemtiden er gået 400 år fra da de tog derfra. Børnene må nu hjælpe de mange narnianske væsner, som er blevet fordrevet til landets fjerne og dystre afkroge. For at gøre dette må de forsøge at omstyrte tronrageren Miraz og få den rette tronarving, den unge Prins Caspian, tilbage i højsædet.

Adamson arbejder desuden også på DreamWorks’ “Shrek 3”, som han har været med til at udvikle historien til.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 filmz-mr. larsen 18 år siden

fedt nok..!! den var fed nok den første
Gravatar

#2 filmz-d4||3 18 år siden

Så den næste har intet at gøre med 1eren?
Altså ham Løvernes Konge der og sådan?
Gravatar

#3 filmz-rupert giles 18 år siden

Gaaaab. Jeg keder mig allerede.

Jeg var skuffet over den første film, da jeg på intet tidspunkt var engageret i handlingen. Og jeg er ret glad for bøgerne.

Men nu overvejer jeg at springe den næste film over. Det er 100 kr, jeg godt kan bruge på noget andet.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#4 swodniW 18 år siden

Prins Caspian er den 4. bog og ikke den 2. som i skriver
Gravatar

#5 Nikmi 18 år siden

de springer åbenbart de bøger over de synes er kedelige :P men okay det ville nok heller ikke have været en særlig spændende film hvis de havde lavet *første film* over den første bog :D og lol Løvernes konge :P jeg går ud fra du mener aslan
Gravatar

#6 filmz-d4||3 18 år siden

#5 Jaaa whatever :D hehe..
Gravatar

#7 filmz-darthfrede 18 år siden

#2
Aslan er skam med igen.

#3
Så, så... ikke al den kritik af 1'eren. Du ender jo nok alligevel med at finde dig selv i biffen til 2'eren.
Desuden bør denne sunde galde hellere blive rettet mod film der fortjener den. Såsom "Fantastic Four" :-)

#4
Once more with the continuity.
Bogen kan både være den anden eller den fjerde, alt efter hvordan man ser på det.

Min Egen Mening
Et'eren var en udmærket fantasy film.
"Prins Caspian" er IMO en bedre bog end "Løven, Heksen...", så jeg glæder mig til filmen.
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#8 filmz-d4||3 18 år siden

#7 Oki nice nice. Lyder godt..
Sys 1eren var fed nok, dog underligt at de små unger blev så gode kæmpere. hehe
Gravatar

#9 filmz-rupert giles 18 år siden

#7 Godt så, Darth... jeg tager udfordringen op :-)

Fantastic Four... sutter prut i helvede. Men var en lille smule underholdende i ny og næ.

Narnia... var bare kedelig.

Og var du virkelig den eneste af os, der ikke sad og gabte lidt til filmen? Snak om selektiv hukommelse fra min side :-)

Og som jeg sagde... jeg OVERVEJER at springe næste film over. Men jeg er bare så træt af at se halvdårlige film. Der var sgu 11 (!!) film sidste år, som jeg helst ville have undværet at se! DET er for mange. Så i år kører jeg en hård kurs!!

Eller noget.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#10 filmz-darthfrede 18 år siden

#9

Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg elsker, at du ved præcist hvor mange film du hellere ville have undværet at se.

"Løven, Heksen..." kunne have været bedre. Men jeg vil på ingen måde kalde den kedelig.
Jeg gabte i alle tilfælde ikke! :-)
To-disk-udgaven ryger lige hjem på hylden, dagen den udkommer!

Det er dog rart at vide, at man altid kan blive enig om vederstykkeligheden "Fantastic Four"!
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!

Skriv ny kommentar: