Til de der måtte være intereseret, så har jeg netop startet en service til prissammenlining mellem udvalgte dvd-forhandlere.
For hver enkel dvd-udgivelse kan der bl.a. ses pris-historik i form af en graf.
Mit tidligere projekt, DVDWAP, er nu også en del af denne service, og benytter derfor nu en lokal database - i modsætning til før, hvor søge-forespørgslerne blev foretaget direkte via forhandlernes respektive hjemmesider.
DVD-udgivelser fra følgende forhandlere registreres: dvdoo.dk AxelMusic.dk CDWOW.com CDWOW.dk CDON.dk Det svarer pt. til over 80000 dvd-udgivelser.
#5: Jo det kan lade sig gøre - "problemet" er bare at den information står inde på selve produktsiderne - dvs. 80000 forskellige produktsider:) Men tror nok jeg sku kunne finde en løsning på det.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
allanmc, det burde være muligt at den først søge på fx. wedding crashers og så ud fra de resultater den får, så filtrere fra fra deres produktsider - så reduceres det jo fra 80k til 8 produktsider =)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#8: Jeg forstår ikke helt hvad du mener. De lister over produkterne fra de forskellige webshops, som min crawler scanner, indeholder ikke informationer om undertekster.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
det er jeg godt klar over :) men du kunne jo lave det sådan at den lavede søgningen af flere omgange.. eksempel: søgning på cd-wow. den finder 3 eksemplarer og åbner de 3 sider og skriver info om subs ned i en array/klasse/_W_. så når den skal liste dem, så viser du blot dem der har *Danish* eller *Dansk* stående i undertekst-feltet? Burde da være muligt at samle informationer fra produktsiderne og ikke kun oversigterne...
er meget træt og stinker sikkert til at formulere mig.. det undskylder jeg for :P
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#1 allanmc 18 år siden
For hver enkel dvd-udgivelse kan der bl.a. ses pris-historik i form af en graf.
Mit tidligere projekt, DVDWAP, er nu også en del af denne service, og benytter derfor nu en lokal database - i modsætning til før, hvor søge-forespørgslerne blev foretaget direkte via forhandlernes respektive hjemmesider.
DVD-udgivelser fra følgende forhandlere registreres:
dvdoo.dk
AxelMusic.dk
CDWOW.com
CDWOW.dk
CDON.dk
Det svarer pt. til over 80000 dvd-udgivelser.
Siderne crawles en gang dagligt.
http://dvd.allanmc.dk/
#2 Bates 18 år siden
#3 filmz-Wacker 18 år siden
http://www.samarit.dk
#4 filmz-canner 18 år siden
#5 Patriarch 18 år siden
#6 allanmc 18 år siden
#7 rubberdub 18 år siden
#8 filmz-canner 18 år siden
#9 allanmc 18 år siden
#10 filmz-canner 18 år siden
men du kunne jo lave det sådan at den lavede søgningen af flere omgange..
eksempel:
søgning på cd-wow. den finder 3 eksemplarer og åbner de 3 sider og skriver info om subs ned i en array/klasse/_W_.
så når den skal liste dem, så viser du blot dem der har *Danish* eller *Dansk* stående i undertekst-feltet? Burde da være muligt at samle informationer fra produktsiderne og ikke kun oversigterne...
er meget træt og stinker sikkert til at formulere mig.. det undskylder jeg for :P