Så er sitet til den kommende film “Van Helsing” oppe og køre. Det indeholder dog ikke det helt store endnu – hvilket nok skyldes at filmen ikke har premiere i USA før d. 21 maj 2004.
Filmen er skrevet af Stephen Sommers, og skal også instrueres af selvsamme – derudover har den navne som Hugh Jackman, Elena Anaya (“Talk To Her”), Kate Beckinsale (“Pearl Harbor”), Kevin J. O’Connor og Richard Roxburgh (“Moulin Rouge”) på plakaten.
Filmen handler om videnskabsmanden/vampyrjægeren Van Helsing som denne gang ikke nøjes med at bekæmpe Dracula, men også to andre klassiske Universal-monstre, The Wolfman og Frankensteins monster. Filmen har et budget på omkring 100 mio. dollars.
#1 Cherrn 21 år siden
Efter at have set anime-serien Hellsing, går der nok lang tid før jeg ser noget af denne slags der imponerer mig igen.
#2 DarkLight 21 år siden
#3 Cherrn 21 år siden
#4 Ju9or 21 år siden
Men er der nogen der har en ide om hvor man kan finde den henne ?
#5 filmz-phalanx 20 år siden
#6 DarkLight 20 år siden
Denne gang var SuperBowl undskyldningen, og den kan også findes her på siden.
Forventningerne er ikke blevet mindre, men jeg har dog lidt avarsioner overfor visse CGI effekter i film.
Jeg har tilladt mig at lave et lille udklip fra traileren:
Simz > Hellsing.jpg
#7 lagoni 20 år siden
#8 DarkLight 20 år siden
Varulven ser bare irriterende dårlig ud.
#9 lagoni 20 år siden
jo, jeg er helt enig med dig, syntes bare 'spøjst' dækkede det godt (i betydningen mærkeligt, underlig, komisk, latterligt)
#10 Captain Vallo 20 år siden
Jeg glæder mig som et lille barn til at se Van Helsing.
then why is my arse
the perfect height for kicking?