Gravatar

#1 Confused101 17 år siden

Jeg har købt en Soundz Game Chair i Jysk Sengetøjslager til 650 kr, og kan varmt anbefale den til en som vil have et billigt surround anlæg. Der er en højtaler indbygget i nakkestøtten på hver side af hovedet og en subwoofer i ryggen. Og tilslutningen af bare via en ledning. Når der er høje baslyde på filmen, får man en kanon "rysteoplevelse" i bedste biografstil, direkte ind i ryggen via subwooferen.
Desuden er den i læderlook og man sidder fortræffeligt, og der er endda lavet en lomme på siden af stolen til fjernbetjeningen.
Sagt på en anden måde: Hvis man har en spillemaskine, dvd, walkman, fjernsyn eller lignende, har brug for en stol og vil have god stol, så gælder det om at komme i Jysk Sengetøjslager.
Gravatar

#2 McPeter 17 år siden

Har du ikke et link til den - kan ikke finde den på google...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 McPeter 17 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 Kalle Ferm 17 år siden

Et relevant spørgsmål i forbindelse med køb af stol kunne være: sidder man godt i deN?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 Confused101 17 år siden

#4 Som jeg skrev sidder man fortræffeligt. Faktisk vil jeg sige overraskende godt. Absolut intet at sætte en finger på der. Jeg er typen der godt kan lide og vippe frem og tilbage på stolen jeg sidder på (i vane der har hængt ved siden folkeskolen), og dertil er den simpelthen perfekt til.

Men hvis den skal bruges i forbindelse med et bord, vil jeg ikke anbefale den. Man sidder ekstremt tæt på gulvet pga. der ingen fod er på stolen. Men det er jo en tv-stol, så hvor relevant det problem er, er spørgsmålet.

Forresten så glemte jeg at nævne den kan foldes sammen, så den ikke fylder så meget. Hvis man kigger på linket ovenfor fra #3, så er der en "streg" skrå over ryggen. Den kan foldes forover.
Gravatar

#6 myggen 17 år siden

Sådan en må jeg straks ned og prøve. Så sent som i går snakkede jeg med fruen om, at jeg måtte anskaffe mig en lænestol til at spille i. Det er efterhånden de færreste spil jeg kan ligge i sofaen og spille.

Tak for tippet!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 Kalle Ferm 17 år siden

#5, ah, det så jeg ikke lige. Tak for forklaringen.

Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#8 wiseguy 17 år siden

Total cool stol, den er lige røget på min ønskeseddel ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

Jeg er bange for at den brækker sammen under min mægtige krop :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Patriarch 17 år siden

Er der en måde at tilslutte to stk?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: