Der er nu på Google Video en teaser online til den dansk-amerikanske indie film “Craig”.
I instruktørstolen sidder skuespilleren Kim Sønderholm, der også spiller hovedrollen som Craig. Filmen produceres af Apotheosis Film i samarbejde med Objektor Film. Der er også amerikanske investorer involveret, og filmen er således allerede sikret distribution.
“Craig” foregår på engelsk og har skuespillere fra Danmark, USA, Sverige, Tyskland og England på rollelisten, deriblandt Lloyd Kaufman (“Toxic Avenger”, “Rocky V”), Merete Van Kamp (“The Osterman Weekend”, “Dallas”), Manoush (“Den Fabelagtige Amélie fra Montmartre”), Lars Bjarke (“Idioterne”, “Rejseholdet”), og Bianca Abel (“The Black Dahlia”).
Genren betegnes som horror-drama med et twist af kulsort humor, og forventes færdig i efteråret 2007.
#1 thomas040 17 år siden
#2 nielsen84 17 år siden
#3 filmz-BrotherJack 17 år siden
#4 filmz-Wok 17 år siden
#5 filmz-Sjovhat 17 år siden
#6 MikkelHJ 17 år siden
Man må virkelig beundre J. Christian Ingvordsen. Han er en brav, dansk filmskaber, der ligesom Uwe Boll ikke lader småting som talent afholde sig fra at lave film. Han har dog trods alt arbejdet med nogle af sværvægterne i branchen såsom Julia Roberts og Robert Mitchum.
Det, jeg prøver at sige, er, at jeg ærlig talt ikke har den store tiltro til Craig. Faktisk tror jeg hellere, jeg ville sidde igennem samtlige af J. Christian Ingvordsens film og derefter gentagne gange lytte til Robert Mitchums calypso-album end se Kim Sønderholms frembringelse.
Men hey, den er sikkert stadig bedre end Freddy Got Fingered...
#7 nakalay 17 år siden
#8 holddakæft 17 år siden
#9 filmz-omega2005 17 år siden
Håber da der kunne komme et produkt ud i den anden ende som kunne ses, men det jeg har set indtil nu er da godt nok meget amatør agtigt.
#10 filmz-pelleh 17 år siden