Gravatar

#1 filmz-vassago 17 år siden

Still on top - almost...

Ville lige slå et lille slag for denne lille perle af en dvd-afspiller. Det er blevet nævnt før, men for fanden hvor er det godt kram til pengene. Den ligger stadig som nummer på 2 af de mange testede afspillere på hometheaterhifi.com, kun toppet af Denons flagskib DVD-5910 der har scoret 97% i testen imod Oppo's 96% - prisforskellen er dog den helt topscorer.

Testen -> Clicky

Vejledte salgspriser
Oppo: 199.00 USD
DVD-5910: 3,500.00 USD

Er de 3301.00 USD givet bedre ud - man har da i hvert fald lige "tjent" projektoren hjem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 Bony 17 år siden

Er det denne her du mener? Oppo?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 Spanner 17 år siden

Fantastisk afspiller. Jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg købte den for 1½ års tid siden
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 MouseMickey 17 år siden

Kan jeg bestille den fra deres egen side http://www.oppodigital.com/ og få den sendt til danmark
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 dyg 17 år siden

Du kan købe den her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-vassago 17 år siden

Nu kan jeg godt nok ikke lige komme ind på Oppos hjemmeside, men er det ikke noget med at den faktisk er udgået nu, eller dvs blevet afløst?
Gravatar

#7 MouseMickey 17 år siden

jo der er en ny model på deres side... men ville være fedt hvis jeg kunne bestille den der fra... da prisen er en del bedre.... gør ik noget at det er en ny model..
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8 filmz-vassago 17 år siden

Du risikerer jo at der kommer alskens told og moms på :) - samt bøvl med garantien. Så hellere købe den i Danmark, eller et andet EU-land.
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

Vær også opmærksom på hvilket strømnet den er forberedt til. Har dog ikke selv tjekket op på dette.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Popeye 17 år siden

Jeg prøvede at smide en vare i kurven på deres hjemmeside, og man kan vælge Danmark som destination - så jeg vil skyde på, at de sender til DK.

Der er dog en lille hage - de tager 50$ i fragt....
...and then some

Skriv ny kommentar: