Så er der godt nyt om den kommende “Indiana Jones 4”. Den australske udgave af “Empire” talte for nylig med stunt-koordinatoren Vic Armstrong, som tidligere har fungeret som Harrison Fords stunt double, og han kunne fortælle at han er involveret i projektet:

Jeg så Steven til Golden Globe uddelingen. Og jeg spurgte ham om Indy IV, og han sagde “ryd din kalender fordi vi er på.

Derudover skriver “Empire” at Frank Darabonts (“The Shawshank Redemption”, “The Green Mile”) manuskript til filmen skrider godt frem.

Som tidligere rapporteret udtalte John Rhys-Davies, som spillede Sallah i de tidligere film, sig for nylig om at han ikke mente at en fortsættelse til Indiana Jones-serien lå i den nærmeste fremtid. Han indrømmer dog nu at han måske ikke kender til planerne fordi han ikke er med i filmen:

Jeg bliver spurgt dette spørgsmål 25 gange om ugen, og alle ved mere end jeg gør. Jeg går ud fra at jeg ikke er med i den.

Rhys-Davies fortæller dog at han ville elske at spille Sallah endnu engang hvis muligheden skulle byde sig.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Skobbolop 21 år siden

synes ellers Sallah var en herlig karaktér i filmene..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1299187012] 21 år siden

Jeps...

Du skulle måske lige ændre sætningen: "Jeg bliver spurgt dette spørgsmål 25 gange om ugen..."
Men bliver ikke spurgt om spørgsmål, man får dem stillet. At spørge om et spørgsmål ville være som det lyder når man spørger om spørgsmålet og ikke om Indy 4 som i dette pågældende sag :)
Gravatar

#3 Spanner 21 år siden

Det kommer an på om spørgsmålet er som følger:

"Hvor tit bliver du spurgt om hvorvidt du er med i den nye Indy film?"

Så bliver han spurgt om spørgsmålet: "Er du med i den nye Indy film?"

Grammatik er dejligt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 azathoth 21 år siden

#2, #3: Skal vi oprette et "grammatikz.dk" site til jer??? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-Drak 21 år siden

nogen der hved om sean connery skulle have en rolle i indy 4 ?
Gravatar

#6 filmz-Gruber 21 år siden

#5 Sean Connery har stadig rollen som Indy's far i den nye film. Du kan læse den seneste nyhed omkring Indy 4 inde på www.theraider.net -> http://www.theraider.net/films/indy4/index.php
Gravatar

#7 MikkelHJ 21 år siden

#3 Det gør ikke formuleringen i selve nyheden mere korrekt, idet der så under alle omstændigheder skal stå, at han bliver spurgt om dette spørgsmål 25 gange om ugen, da man, så vidt jeg ved, ikke kan spørge et spørgsmål. Men når man nu kigger på den oprindelige sætning, som er: "I get asked this question 25 times a week", må den korrekte oversættelse nødvendigvis være: "Jeg bliver stillet dette spørgsmål 25 gange om ugen".
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [1299187012] 21 år siden

#7: Jeps !
Gravatar

#9 filmz-Retep 21 år siden

indy 1 = guld (sallah var med)
indy 2 = skrald (sallah var ikke med)
indy 3 = guld (sallah var med)
indy 4 = ? (nok smartest at have sallah med ;)

Skriv ny kommentar: