Sidder og bander og svovler og det danske pleje og sundhedssystem £$€$£$$€£££ ... og overvejer hvordan jeg stille de ansvarlige til regnskab for deres ugerninger.
# 4 Jeg har ikke, men min mor bliver i den grad svigtet af sin egen læge og visse af hendes hjemmehjælpere, som bl.a. lader hende ligger våd (af p.. og l...) i flere timer.
Lægevagten, som kom igår kom og hørte slet ikke på min mors beskrivelse af problmerne hun havde og forlod hende uden klarhed om hvad hun skulle foretage sig videre og eneste var en sprøjte med noget smertestillende, som gjorde hende endnu mere syg :-/
#5 Hendes kommune må have et klageråd som dette i min kommune. Der må være nogen, der kan sørge for, at hun får den rette pleje. Det lyder til, at hun har brug for sygepleje, og ikke kun hjemmehjælpere.
#1 davenport 17 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/26752/#214
Sidder på arbejde den første dag hvor solen skinner og fuglene synger. Hvorfor regner det ikke??
>:I
#2 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 cyberzed 17 år siden
#4 gi-jones 17 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Lægevagten, som kom igår kom og hørte slet ikke på min mors beskrivelse af problmerne hun havde og forlod hende uden klarhed om hvad hun skulle foretage sig videre og eneste var en sprøjte med noget smertestillende, som gjorde hende endnu mere syg :-/
#6 Bates 17 år siden
#7 mr gaijin 17 år siden
#8 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#9 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#10 mr gaijin 17 år siden