WorstPreviews har fået fat i den seneste teaser-plakat til filmatiseringen af spillet “Hitman”, der har Timothy Olyphant (“Die Hard 4.0”) i titelrollen som den skaldede lejemorder, Agent 47.
Agent 47 er en yderst eftertragtet lejemorder, hvis stærkeste våben er hans mod og den enorme stolthed, han sætter i sit arbejde. 47 er både de sidste to numre i stregkoden, han har tatoveret i nakken, og hans eneste navn. Men 47 finder snart sig selv i den forkerte ende af skudlinjen, da han bliver fanget i et politisk magtspil.
Lejemorderen jagtes derfor både af Interpol og det russiske militær gennem Østeuropa, mens han må forsøge at finde ud af, hvem der forrådte ham, og hvorfor de forsøger at sætte ham ud af spillet.
I filmen finder man desuden Dougray Scott, danske Ulrich Thomsen, Robert Knepper, Olga Kurylenko og Michael Offei.
“Hitman” får premiere i amerikanske biografer 12. oktober og kommer her til landet 16. november.
#1 Bony 17 år siden
Jeg bliver aldrig træt af jokes om det navn.. :D
#2 filmz-kejensen 17 år siden
#3 mar16 17 år siden
#4 filmz-d4||3 17 år siden
#5 Bony 17 år siden
Robert Knepper Olga og Michael.. Hmm..?
#6 mar16 17 år siden
syns i hele taget ikke den vits holder. det lissom film. 1'eren var en klassiker."ulrich thomsen og robert knepper i filmatiseringen af hitman". 2'eren er bare tam
#7 filmz-tom welling 17 år siden
#8 Bony 17 år siden
#9 mar16 17 år siden
pis! jeg afslø..... øh, jeg mener... haha, sådan noget sludder (prøver at se cool ud). selvfølgelig ville jeg da ikke afsløre min kærlighed for offenligheden. vi har aftalt at det ikke komme for øre for nogen, så det ka i godt glemme alt om... ... ...AHH! i narrede mig igen! (fløgter i al hast. hjem til hr. Knepper og for trøst. derefter går vi ind i... PIS! IKKE ENGANG PARATESERNE KAN MAN STOLE PÅ!)
#10 Zabriskie 17 år siden