Gravatar

#1 DarkLight 17 år siden

Så er efteråret ved at indfinde sig. Og det er her konsollerne som regel gløder, og de store titler står i kø.
Indtil videre har det været intet mindre end et fantastisk spil-år, og vi er ikke engang færdig endnu! Der er stadig et par store titler hos de hellige 3.
Og med snart kun 1 uge til at Metroid Prime: Corruption rammer Europa, begynder sneen vist at falde usandsynligt tidligt i år.

Med videre med tråden...

Resistance 2?
Personligt er jeg ret begejret for 1'eren, som jeg købte takket være en her på siden. Så jeg ser bestemt frem til hvis dette er sandt.

Nyt indhold i Warhack til December
Nyt dropship? Jamen kom da med det!

(Gammel tråd)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 filmz-DocDoom 17 år siden

#1: Resistance - bemærkninger:

http://filmz.dk/forum/item/28188/#257

Dein Link zum Resistance 2 ist ganz tot.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

Hmm Det virker her?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-DocDoom 17 år siden

Edit: Også nu her! Det var min forbindelse, der glippede.
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 17 år siden

Resistance:

Det som ærgrer mig mest ved spillets singleplayer-del er, at det er så ufatteligt lineært. Med ganske få undtagelser kan man kun gå igennem banerne ad en bestemt vej. Enhver mulig omvej/smutvej er blokeret, så selvom man ofte tror, at der er flere muligheder, så bliver man skuffet.

Desuden synes jeg, at checkpoints'ene er sat ret underligt. Nogle gange er der utroligt kort mellem dem, og man vader lige igennem med lukkede øjne og en løs finger på aftrækkeren. Andre gange skal man i gennem en hel bane, og man bliver konstant angrebet.

Endelig synes jeg, at ammo'en er underligt fordelt. Fair enough at der ikke er et uendeligt lager af sniper-ammo og granater, for så blev det for nemt, men jeg savner tit ammo til shotgunnen og ikke mindst til reaperne. Det er sgu lidt småkedeligt ofte at være tvunget til at rende rundt med den tamme Bullseye, der har en rigtig sissy-lyd og ikke så meget punch, ligesom man ikke kan se en skid, når man skyder vildt med den, fordi hele skærmen lyses op af dens røde skud.
Gravatar

#6 DarkLight 17 år siden

#5,
Det linære er nu ikke noget der har generet mig syndeligt, men du har ret i ammo og våbenvalg generelt. Hvad i himlens navn skal man bruge den der skyder bobler til? Det er jo bare plat.
Jeg er stadig en flittig bruegr af standard geværet. Det skyder nogenlunde hårdt og langt, og god til at pille fjender ned på afstand.
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg har nu brugt bobbel-geværet fra tid til anden. Det er ikke noget værd mod bevæbnede fjender, men det er ret godt mod de dér Alien-facehugggers, der skriger og mod zombieerne. Hvis man lægger en god kæde ud, så begår de slet og ret selvmord. Men jeg vil give dig ret i, at det våben er undværligt og noget plat. Også den der laver strøm/ion-stråler er meget tam og udefinerbar.

Favoritter er den alm. automat-riffel (specielt når man har granater), sniper, shotgun, reapers og hailstorm... og div. granater.

Jeg har prøvet multiplayer-delen nogle gange, men jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig kan gøre mig gældende mod 100 femtenårige skoleelever verden over, der spiller 10 timer om dagen, så det gik jeg hurtigt kold på. Men det kunne være meget skægt, hvis man kunne stable et Filmz-hold på benene til lidt fight, som vi var nogle der gjorde med Motorstorm.

Resistance når dog ikke Ratchet & Clank hvad angår underlige våben. Hvad med den, der forvandler fjenderne til får? Men det er naturligvis også et tegneserie-univers.
Gravatar

#8 Bony 17 år siden

#1 - Wow, det lyder fedt. Dropship med plads til seks personer eller tank. Det er s'gu genialt! :D

#7 - Det kunne være rigtig sjovt at lave lidt online-RFOM. Det ville jeg være klar på. Præcis som jeg stadig er hvad angår Warhawk og Motorstorm. :D

Og ja, jeg undrede mig også lidt over den "Transmorpher" gun i starten. Robotterne blev til pingviner. Men hey, det er da meget sjovt alligvel. Jeg er blevet ret vild efter det spil. ;)

Haha, kom lige til at tænke på en ting i stilen. Min kæreste, det søde væsen, er blevet helt vild med "Crash Bandicoot" fra PS1'eren. Her sidder vi med HD kasse, PS3 og lækre High-def spil og det eneste hun vil spille er "Crash Bandicoot" købt via PSN. Hun er s'gu dejlig! Haha.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 17 år siden

Min kæreste vil kun spille Sing Star.
Gravatar

#10 Bony 17 år siden

#9 - Den kan jeg (desværre) stikke. Min kæreste har bestemt at vi skal have "Befri Willy" film marathon! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: