Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Ok... fed underholdning.. men damn jeg fatter intet!

- Hvorfor kan neo have "kræfter" i the real world? De siges ikke at det er et matrix i the matrix... og hvis ikke det er det, men bare noget han kan.. DAMN hvor skod!

- Hvorfor stopper maskinerne? De HAR fået smith ordnet, og de har endeløse marker med mennesker.. hvorfor ikke smadre Zion?

- Hvis IKKE det er en matrix i the matrix, bliver det helt omsonst at snakke om "between the dream world and the machine world"...

Konklusion... det må være et matrix i the matrix? Men hvorfor ikke være mere konkret? Er der andre bud?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filmz-Wacker 21 år siden

Jeg fattede ikke slutningen..
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#3 Kalle Ferm 21 år siden

Jeg fatter heller ikke det hele - men det har vist aldrig været meningen.

Jeg synes desuden det var lamt at han kunne se selvom han var blevet blind.

Og hvad var det med Oraklet? Kunne de ikke få den samme skuespiller igen?

Den var en jævnt dårlig afslutning på trilogien. :-(

Jeg var i Biocity og så alle tre i et rap. 1eren er jo fantastisk, 2eren hæderlig - men 3eren var faktisk en skuffelse!

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 Patriarch 21 år siden

Hende der spillede oraklet døde under optagelserne
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 filmz-Wacker 21 år siden

Og hende pigen i starten. Hvad var det for noget
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#6 Kalle Ferm 21 år siden

Nå da da. Ja, så måtte de jo redde den på en eller anden måde.
Jeg fattede heller ikke det med pigen.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Jeg tror at Neo vendte tilbage til the source; han blev til kode igen. Hende den lille inderpige, Sati, vil så blive den næste Anomaly, eller the One om man vil. Når the oracle sigeer at de måske ser Neo igen mener hun vel at hans kode er inde i pigen, og når tiden er inde vil hun optræde som the one, og genstarte Matrix, som jo er hvad der sker tilsidst.

Nogen jeg ikke fattede var hvad der skete mellem neo og Smith.. De var modsætninger, og når modsætninger mødes? eller ?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#8 maniac 21 år siden

Jeg var faktisk tilfreds med Revolutions, den er forudsigelig, men den leverer sgu varen.
At han netop kan se efter blindheden hænger vel sammen med at han er messias... For en Jesus skal da kunne trylle lidt.
Men jeg kan godt nok ikke se hvordan du kan komme frem til "matrix inde i matrix" #1...

#7 Neo og Smith er jo netop stof og antistof, den mest eksplosive kraft i verden, eller noget. ;o)
Gravatar

#9 Skobbolop 21 år siden

altså..

#1 hvorfor maskinerne stoppede?.. De holder vel deres ord. Maskinerne ser Smith som en større trussel end menneskene, og de giver Neo deres ord på, at de vil slutte fred..

Arkitekten siger det jo også selv til sidst.. han siger at han vil befri dem der vil befries -> fordi han holder sit ord i modsætning til menneskene..

tror ikke du skal tænke så meget på the matrix inde i matrix. Neo er jo bare pisse vild. En slags jesus type der kan en masse vilde ting.. uanset om han er i the matrix eller den rigtige verden.

#7.. som jeg ser det, så var Smith Neo's Anti-jeg.. altså hans modsætning. (og self. omvendt) Da en modsætning ikke kan eksistere uden dens egen oprindelse dør den. Ergo, maskinerne dræber Neo og da Smith har overtaget Neo, dør han også.. eller noget.. :D:D:D

det kunne self. også være at maskinerne havde direkte forbindelse med Smith efter han havde overtaget Neo, og derved kunne de slette ham..

#10 CoreDex 21 år siden

Neo har en forbindelse med The Source, og kan derfor se alt det som The Source er forbundet til, han kan jo ikke se Trinity eller Logos (skibet som han rejser i).
Neo vender tilbage til The Source, ligesom at han har gjort de 5 foregangne versioner der har været af The Matrix. Forskellen denne gang er en kombination af at Mr. Smith har fået noget at Neo's kode ind i sig, og bliver derved en del af anomaliteten(sp?), som Smith også selv siger i reloaded. Og at han ikke vælger at returnere til The Source i første omgang. Maskinerne vælger så at udryde menneskene, men Neo prøver så at stoppe det ved at tage til The Source i den fysiske verden. Der slår han en handel af med The Source om at stoppe Smith og derefter så smelte sammen med The source til gengæld for fred mellem mennesker og maskiner. Efter lidt kamp, der lader Neo sig opsluge af Smith, anomaliteten er atter forenet og The Source opluger ham, hence alle de lysende, exploderende Smiths.

Der ihvertfald sådan jeg har fattet historien (som selvfølgelig vil blive revideret når jeg for tænkt lidt mere over tingene, men det er første draft)

Skriv ny kommentar: