Jeg har nu været rundt og få et tilbud til os og jeg kan, hvis der er lave et arrangement for ca. 100 – 125 kr med følgende program:
Kl. 12.00 Vi mødes på Københavns Hovedbanegård
Kl. 12.15 Vi tager til en af Københavns parker (hvis regnvejr finde vi et sted inden døre)
Kl. 13.00 Vi spiser frokost i det fri. Jeg har fået et godt tilbud på nogle gode store salater/sandvits med og uden kød/fisk(tun/rejer) og med drikkevarer
Kl. 14.00 Oplæg om et emne vi bliver enige om
Mellem 15.00 og 16.00 Ser vi dagens film og efter filmen vil der være kaffe/chokolade og kage
Kl. XX.XX Aften er åben for dem som vi i byen eller hjem.
Nu skal vi jo lige, se hvor stor interessen er først, men jo større interesse des bedre film, for selskaberne/biograferne er nemmere at forhandle med når man er flere der kommer.
Jeg håber at oplæg og film kan gå op i en større enhed, men hvis vi kigger på hvad er ude så har bl.a. Hellboy og Big Fish og ikke mindst Kill Bill 2 og Monster premiere i April, så det er jo ikke en kedelig filmmåned :)
Ønsker om film og emner modtages med tak via filmz.dk eget post system !
#1 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Jeg har nu været rundt og få et tilbud til os og jeg kan, hvis der er lave et arrangement for ca. 100 – 125 kr med følgende program:
Kl. 12.00 Vi mødes på Københavns Hovedbanegård
Kl. 12.15 Vi tager til en af Københavns parker (hvis regnvejr finde vi et sted inden døre)
Kl. 13.00 Vi spiser frokost i det fri. Jeg har fået et godt tilbud på nogle gode store salater/sandvits med og uden kød/fisk(tun/rejer) og med drikkevarer
Kl. 14.00 Oplæg om et emne vi bliver enige om
Mellem 15.00 og 16.00 Ser vi dagens film og efter filmen vil der være kaffe/chokolade og kage
Kl. XX.XX Aften er åben for dem som vi i byen eller hjem.
Prisen bliver som sagt ca. 100 – 125 kr alt incl.
Hvad siger I til det ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#2 Patriarch 20 år siden
Tror jeg kunne være frisk.. hvis jeg slipper for rejer
#3 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#4 filmz-Alex De Large 20 år siden
Altså, hvis jeg også kan undgå rejer :)
#5 lagoni 20 år siden
godt initiativ. og en yderst rimelig pris
#6 dyg 20 år siden
#7 filmz-Alex De Large 20 år siden
#8 Michael Andersen 20 år siden
Måske er der nogen af jyderne som har bus som evt. samle folk op vejen til hovedstaden - eller noget i den stil?
#9 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Nu skal vi jo lige, se hvor stor interessen er først, men jo større interesse des bedre film, for selskaberne/biograferne er nemmere at forhandle med når man er flere der kommer.
Jeg håber at oplæg og film kan gå op i en større enhed, men hvis vi kigger på hvad er ude så har bl.a. Hellboy og Big Fish og ikke mindst Kill Bill 2 og Monster premiere i April, så det er jo ikke en kedelig filmmåned :)
Ønsker om film og emner modtages med tak via filmz.dk eget post system !
#10 filmz-Crystalstar1200 20 år siden