Steven Seagal er tilsyneladende træt af at slå på tæven og han kaster sig nu over en ny genre: komedien.

Seagal har netop skrevet under på at medvirke i en komedie som produceres af Fox Searchlight og David Zucker (“Scary Movie 3”).

Aftalen er kommet i hus efter at skuespilleren medvirkede i den kommende komedie “The Onion Movie”, som Zucker også stod bag. I filmen, som får amerikansk premiere til november, spiller Seagal en parodi på sine tidligere hårdkogte filmkarakterer.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Patriarch 19 år siden

selvironi er en god ting... thumbs up til ham
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filmz-ill 19 år siden

How low can you go.
.
Gravatar

#3 Skobbolop 19 år siden

det var da positivt... så må man bare håbe at de gør grin med hans tidligere roller...

"tits to die for.."
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#4 filmz-maban 19 år siden

heh, har han nogensinde lavet andet?
Haps!
Gravatar

#5 pulse83 19 år siden

#1 Helt enig.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#6 filmz-hejmanden 19 år siden

En ny genre?!?! Han har satme ikke lavet andet! Sidder og skrælgriner hver gang han kommer på skærmen!
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 19 år siden

Jeg tror, jeg vil forbeholde mig retten til at se resultatet af hans "selvparodieren", inden jeg udtaler mig om, hvorvidt hans selvironi er en god ting. Men "kudos" for forsøget :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 armadillo 19 år siden

Jeg har altid set ham som en af vore tids største ufrivillige komikere ;)
Gravatar

#9 affe 19 år siden

pas på jim carry, steven er kommet for at kung fu sparke dig af komiker tronen haha
Why so serious???
Gravatar

#10 gravity 19 år siden

#8, jeg er helt enig

ja hvis han overhovedet skal have en anden rolle skulle det da være som en parodi af sig selv, han dur da ikke til meget

Skriv ny kommentar: